Farvel Laban :( ? {{forumTopicSubject}}
Jeg er så skuffet!
Her da jeg kommer ud på min rideskole får jeg afvide at jeg simpelthen at blevet frataget mig halvparten på min halvparts pony - nu var jeg for stor og nu skulle andre åbenbart have chancen - og de 2 halvparter er allrede fundet - også kunne jeg bare smutte :s? ej er blevet skrevet om til en anden (uden min mening) men stopper derude - gider simpelthen ikke mere ..
Men helt ærligt? Hvordan kan bestyrelsen være bekendt bare at "smide mig af" UDEN nogen SOM HELST varsel!
Synes det er SÅ ONDT
- MEN - heldigvis har jeg aftalt med klubben før denne lille 'nyhed' at jeg havde ham hele sommerferien (undtagen ridelejerne) så har ham heldigvis til d. 11 - men alligevel? KUN 31 dage..
Jeg ved mange har det sådan når de mister en hest - men alligevel ? Synes det er SÅ dårligt gjort at bestyrelsen bare at 'smide mig af' også bare sætte andre på ham uden jeg overhovedet har vidst noget
Så nu må jeg igang med at søge efter en ny pony
Øv øv... men det var da et godt 2½ år vi har haft
mar 2006
Følger: 102 Følgere: 95 Heste: 1 Emner: 355 Svar: 1.181
mar 2007
Følger: 112 Følgere: 110 Heste: 3 Emner: 32 Svar: 502
Hehe .. tak for din forståelse :o) Men du kender det jo på en måde selv
Zar! d; .
Ja, synes jeg s' også
Og det synes dem jeg har snakket om det med, også..
Det er en MEGET dårlig behandling fra bestyrelsens side..
Ikke ligefrem noget de vil skaffe flere medlemmer af x[
dec 2006
Følger: 124 Følgere: 121 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.406
jun 2007
Følger: 85 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 152 Svar: 1.563
Det er totalt strengt! Især fordi de ikke 'advare' dig først !
;s
mar 2007
Ej hvor surt
Og nej - synes heller ikke liiigefrem det er den bedste behandling jeg fik X_____X
Jo da - men desværre er der også lige den åndsvage regl at de må fratage en parten når de synes man ikke skal have den mere - jeg ville så mene at det villevære mere pænt at man sådan advarede en istedet for bare lige at gøre det - hvis du forstår?
Ea
Jeps -.-
maj 2006
Følger: 54 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 114 Svar: 1.642
jun 2008
Følger: 15 Følgere: 17 Heste: 1 Emner: 6 Svar: 49
mar 2007
Jeg rider ude ved Svendborg rideklub.
Jeg har jo ikke så meget at sige, når de nye er fundet og det der.
mar 2007
Jeg har jo været det længe.. Men altså jeg vidste da godt jeg "snart" skulle have ny fordi min berider har fablet om det for godt 1 år siden han ville finde en ny.
Jeg regnede med jeg stoppede på Laban når en ny hest til mig var fundet.. Eller jeg håbede på det :b
Men tak.. Håber jeg kunne få part/ ride en privat hest ting eller finde mig min egen..XD
mar 2007
Følger: 60 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 204 Svar: 2.634
Farvel Laban :( ?