{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
266 visninger | Oprettet:

Ærgeligt {{forumTopicSubject}}

Nu står man i den ærgelige situation, at hende, som man skulle havde lånt hest af, er bakket ud, da hun har fundet en anden, der kan ride ham hvor han står. Det forstår man jo også udmærket hun godt vil, for selvfølgelig er det rarest at havde sin hest i nærheden. Det der er irriterende er bare, at de har været til stævne, og er meldt til en masse i fremtiden og jeg fik ikke besked om at jeg ikke kunne låne ham, før i går (Hvor den nye rytter havde været til stævne) efter at havde forsøgt at komme i kontakt med hende hele weekenden.
Det mest ærgelige er, at det hele var arrangeret, så jeg skulle sende min egen hest til opdrætterne på "pension" og jeg har sagt nej, til en masse andre som ville låne eller sælge mig deres hest. Så nu står man uden hest, og føler sig lidt snydt, over at hun ikke kunne kontakte med mig det samme hun fandt en anden! Det eneste vi manglede var at finde en dag vi kunne hente ham, og havde forsøgt at foreslog i dag mange gange!
Så nu står man uden hest og har brugt en masse tid på dem, efter at havde kørt til lolland for at prøve hesten. (2 timers kørsel hver vej)
Man kan godt forstå hun gerne vil holde ham i nærheden, det er bare irriterende man ikke kunne få besked:(

Skulle bare lige ud med det, og vil gerne høre om der er andre der har oplevet det samme? Er det meget normalt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ærgeligt
Kommentér på:
Ærgeligt

Annonce