{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

shake tilbage fra undersøgelser/røngte {{forumTopicSubject}}

Så har jeg endelig fået svar på hvad der er galt med shake..
Som jeg allerede havde gættet så har krikken fået sig en gang ledbetændelse i kode og hovledet..

der var ingen forandringer på røngten, så dyrlægerne mener at det er ledbetændelse.. Han er nu blevet sprøjtet med binurbakomon (staves) ind i kodeledet og skal så have fuldstændig boksro i 4 dage.. dyrlægen der kiggede på ham sender mig et genoptræningsprogram i morgen, og så skal jeg jo så følge det smiley

hvis alt går efter planen, så skulle han gerne være rask igen om 6-8 uger og i træning.. men nu må vi se, det kan jo godt ske at han skal have mere end en indsprøjtning..

Nu må vi så bare håbe at han ikke bliver forfangen, da en af bivirkningerne ved brugen af binurbakomon er forfangenhed.. det er dog givet i en lille dosis, så oftest udvikler de det ikke..

Nå, men så fik jeg jo svar på hvorfor han halter på det ben på venstre volte smiley

Shake fik også taget billeder af nakken for at tjekke om han havde slinger, men der var intet at se, og dyrlægerne synes at han var meget smidig, så de regner ikke med der er noget.. For en sikkerheds skyld sender de dog billederne til ansager, som lige kan komme med deres mening også smiley

Derudover fik jeg lavet en kikkertundersøgelse af shakes luftveje, da han jo hoster et par gange i opvarmning.. det er noget han begyndte på efter han var så syg af forkølelse i vinters.. Men der var kun meget lidt slim, som ikke er farligt, og der var ingen belæg for behandling.. Han har bare godt af at få brugt sine lunger ordenligt, og det skulle kunne gøre det smiley

puha blev lidt langt hehe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  shake tilbage fra undersøgelser/røngte
Kommentér på:
shake tilbage fra undersøgelser/røngte

Annonce