{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

Kørsel (hestevogn) {{forumTopicSubject}}

Jeg kører jo med Balder, og nu osse lidt med Axel. Og snart osse 2-spand med et par shettere.

Jeg oplever meget ofte at især ryttere, endten synes det er lidt synd at køre, da det ødelægger hesten, den bliver stiv og alskens anden ulykke, eller osse at de selv gerne vil køre, og regner det for supernemt, og selv går igang med tilkørsel.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre fra folk der IKKE kører, hvordan i ser på os der gør (og på vores heste)?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørsel (hestevogn)
  • #1   6. jul 2008 Hov -fik sendt lidt for tidligt *G*

VED i noget om kørsel, eller har i blot en idé om hvordan det mon foregår (i så fald, hvorda forestiller i jer det?)?

Jep -spørgsmål, svar og undren er velkomne. Kunne godt tnke mig at høre lidt om hvad andre mener og tænker om køresporten.
    -den nævned jo sjældent herinde:o)

• #2   6. jul 2008 Tror da kun det er godt... Hesten får jo brugt nogle andre muskler, og den får trænet ryg musklerne, da de ofte samler sig mere for at trække vognen ordentligt.. Synes da kun der er en fordel...

• #3   6. jul 2008 jeg ved ikke så meget om det, men min veninde kører med en gotlandsruss pony (; Jeg synes det er rigtig sejt, kunne helt vildt godt tænke mig at prøve det d;
    men som du siger, det er ikke så nemt som det ser ud, har jeg fået at vide (;

• #4   6. jul 2008 Tatti -det er det nemlig ikke;o)

Jeg får jævnligt grå hår i hovedet når folk skriver (f.eks. herinde) at nu skal de lige ud at køre ponyen til, og om de mon skal trække et dæk, og hvordan psser man seletøjet til osv...

Ligesom en nybegynder ikke bør tilride sin egen hest, bør e nybegynder heller ikke tilkøre selv:o)

Men kender du en med en stabil kørehest/pony kunne det jo være du kunne få lov at få lidt undervisning med den. Det kan godt anbefales, det er rigtig sjovt:o)

Kommentér på:
Kørsel (hestevogn)

Annonce