{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.397 visninger | Oprettet:

Leje en gård? {{forumTopicSubject}}

Til næste år er min kæreste udlært og jeg er færdig med 3.g, derfor overvejer vi at leje en gård nær Ålborg, da vi nok begge skal læse videre der.
Men nu har jeg ledt på nettet og kan ikke finde nogen sider med gårde til leje.
Hvor skal jeg lede?
Nogen som har erfaringer med at leje en gård? ( eller et stykke af en:P)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leje en gård?
  • #1   31. jul 2008 Har du prøvet hestenettet?

  • #2   31. jul 2008 ja men der er kun meget få annoncer og ofte er det sådan noget med at leje 10bokse!

  • #3   31. jul 2008 Vi fandt vores hos den lokale købmand... smiley Der hang en seddel...

  • #4   31. jul 2008 hej, vi fandt vores i den lokale avis og det er så en vi skal købe, på et tidspunkt. men jeg skal bare lige have fundet fast arbejde. pt er jeg på barsel.
    vi lige sige at mange af dem vi har set på os er ret dyre at leje, da der er så meget og man evt skal leje stald og jord ud over.
    det løber hurtig op. :o)
    det er tit og ofte mega dyrt at varme op da det tit er ældre huse der blir lejet ud.
    indtil videre har vi kun brugt 7000 kr på at varme vores op fra febuar og det håber vi holder til jul. og det er billigt.
    vores husleje er 3500 og vi må gøre hva der passer os og har kun lejet jord ud over.
    men vi er 2 voksne og 2 børn på 76 kvm. det har så os sin pris, men hva, det blir vores om et stykke tid, så bygger kæresten nyt hus ved siden af.

    kan kun sige det er kanon fedt og kunne leje så noget også man evt kan købe det, så synes jeg det er endnu bedre.

    pøj pøj med at finde noget.


  • #5   31. jul 2008 Det er meget sjældent gårde bliver lejet ud.



Kommentér på:
Leje en gård?

Annonce