{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skrækkeligt....
  • #1   24. mar 2005 ja har det også sådan, min lille føl passe bimul fik 45 i afvisning og havde en stak billeder af ham hvorfor så han blev afvist med så meget ved jeg ikk..??

• #2   24. mar 2005 Nej jeg synes godt nok også er lige lovlig hurtige på aftrækkeren når det kommer til at afvise heste!
    Man har selvfølgelig ret til at mene at en given hest ser lidt mistænksom ud, men jeg synes at man så må undersøge sagen i stedet for bare blindt at afvise hesten!
    Jeg har ikke afvist en eneste hest endnu!
    Og hvis det så senere viser sig at hesten rent faktisk er falsk, så kan man jo bare få hesten afvist til den tid!

• #3   24. mar 2005 Sad lige og følgede med i de araber der er kommet ind. den sidste fik vist noget med 70 point i afvisning!!
    sindsygt!
    blir sq nok svært at få mit kommende føl inf når det kommer men så men så må jeg jo bar tage billeder af dens papirer.. arg ved ikk hvad jeg skal sige.. engang kunne en hest komme ind med nok 3 billeder og en beskrivelse. nu skal der mindst være 10 billeder og en lang roman om hesten inden den overhoved har en chance for at komme ind!!

• #4   24. mar 2005 annemette lav et skildt det gør jeg snart og sætter ind hvor jeg skriver "Hesten er altså MIN..!! hilsen Vicki"

• #5   24. mar 2005 jaa.. begge mine heste er beskyldt for at være falske!

mest silver, da jeg kun havde billeder fra hans tid i UK på et tidspunkt, men da de spurgte hans tidligere ejer i UK var det problem løst (; ..

• #6   24. mar 2005 okay... syntes det er skrækkeligt de er så mistroiske.. hvad skulle man få ud af at oprette falske heste?!

• #7   24. mar 2005 Jah syntes også det er helt ude af control, her for et par dage siden prøvede en af mine veninder at komme ind med hendes hest, og fordi hun kun have 4 billeder blev hun afvist, der stod endda at hun nok skulle komme med fler, for hun havde jo kun lige oprettet den, men så begyndte alle mulige at kalde hende en faker!! Og ja rigtigt nok; Hvorfor afviser man når man ik har det mindste bevis på at hesten er fake?

Såååh, ta det li roligt med at lukke heste ude.. De fleste er rigtige.. Giv dem en chance..

• #8   24. mar 2005 Men sys dog det er dumt det der med skiltet.. Altså at man skal tage et billede af sig selv og sin hest hvor der står "Dette er min hest, Hilsen ******" Så lavt kan man ingengang synke.. Det kan man ikke forvente, for det er bare dumt..

Kommentér på:
Skrækkeligt....

Annonce