{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

jeg er simpelthen forvirret!? {{forumTopicSubject}}

For et stykke tid siden fik jeg en ubeset pony og det viste sig at være et heldigt - og godt køb.. Menmenmen. Selvom jeg elsker den pony, og nok ikke ville kunne sælge hende, så skifter mine meninger, lyster og drømme. Dengang jeg købte hende ville jeg have en lille pony, som jeg kunne hygge mig med, ride lidt dressur på og ikke mindst ride ture. Nu er jeg dog kommet i tvivl om hun er den rette for mig - og om jeg skal til at være lidt mere seriøs. Det er begyndt at kede mig, bare at tøffe rundt på banen og ride en tur ind i mellem. Jeg ved virkelig ikke hvorfor - om det er fordi det ikke går så godt for tiden? Vi - eller jeg er i en periode, hvor det ikke går særlig godt fra jorden og jeg modtager gode råd med kyshånd. Jeg hælder mest til at mit temperament er grunden, men jeg simpelthen bare stadigvæk så forvirret!

I må undskylde et forvirret indlæg, det skulle bare ud af mig. Jeg mangler sikkert noget i teksten, men jeg har nok bare brug for at høre, om der er nogen derude, der har prøvet noget lignende. Og hvordan reagerede i?

Sissel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg er simpelthen forvirret!?
  • #1   6. aug 2008 Rid noget sjovt smiley Ponygames, hestefodbold osv.. Og gør det sammen med nogen, ellers er det ikke skovt.. (;

  • #2   6. aug 2008 JoY:
    Tak for dine råd - men jeg har hestene hjemme, så der er ikke rigtig nogen, som jeg kan ride med.


  • #3   6. aug 2008 Prøv at holde nogle dages fri og start op med en sjov tur, måske kan du "invitere" nogen med eller sådan noget. se om du SAVNER at komme ud til hestene .. selvom de står hjemme..
    - er selv pt. træt at at ride ... men er i en super dårlig tid.. men sådan lidt alt.. men, imrogen holder vi fri og han får lidt dejlig massagge, så starter vi på en frisk..
    jeg ved det er det jeg gerne vil, og savner os at være i stalden hvis jeg har haft fri en dag ? ..
    jeg er dressur rytter, jeg ved han kan GÅ sådan som jeg vil ha det. for da vi startede undervsi' på centret gik det mega godt, efter 4 dages fri pga. tænder. kom vi ikke rigtig igang igen. men jeg kæmper lidt..
    håber du kan bruge lidt (:


  • #4   6. aug 2008 Er det din fjolle du er usikker på.?

  • #5   6. aug 2008 Hm.. Så få en veninde til at komme ud og hjælpe dig (:
    Det bliver kedeligt at gøre det alene.. d;


  • #6   6. aug 2008 » Dressurhesten Figaro smiley .
    Jeg er mere end glad over din kommentar - jeg har bare prøvet at holde en slags 'fri' i nogle dage og jeg er så usikker, når jeg skal derop igen. Jeg holder jo af den lille pony, men jeg er bare bange for at vi ikke passer sammen.

    Anne
    Ja det er min fjolle. Bandit - blandingen, er min mor's.


Kommentér på:
jeg er simpelthen forvirret!?

Annonce