{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Healing af vanskelig hest. {{forumTopicSubject}}

Nu er der nok nogen der griner af mig... Men jeg overvejer meget seriøst at kontakte en healer, til at "snakke" med min hest. Sagen er den at han ikke bryder sig om at være bundet. Først giver han et lille ryk i grimen, og derefter breder panikken sig og han flipper helt og ert ved at spring både grimer tov og hvad har vi ellers. Jeg troede at det bare var et spørgsmål om at han skulle lære at stå bundet, og finde ud af at man altså ikke bare kan komme fri ved at hive og flå. Derfor gav jeg ham en halsrem på- uden resultat! Han hiver lige meget. Det skal siges
at det kun er indimellem han får de her flip! Nogen dage kan han stå lige så pænt uden der er noget som helst.

Jeg er kommet til at tænke på om han kan have ondt i nakken eller sådan. Han slår nemlig også en del med hovedet ved ridning. Ikke bare sådan lidt irritations slåen med hovedet, men virkelige kraftige slag, som kan slå en halv fordærved, hvis han rammer én.

Endvidere kan han ikke lide at blive læsset. Han stejler og er en rigtig bisse når han skal læsses i lastbil. Dog kan det lade sig gøre, men det er bestemt ikke uden kamp.

Jeg har som sagt tænkt på at få en healer ud til ham, da jeg synes at disse ting på en eller anden led kan kædes sammen. Hvad nu hvis han har ondt et eller andet sted, og jeg bare ikke har opdaget det?

Hvad mener I, og kender i noget healing af dyr. Virker det? og hvad er jeres erfaringer...

Jeg har endvidere en lille liste over healere i mit område, som i meget gerne må kommentere, hvis i skulle kende nogen af de nævnte healere.

Inge Jæger - Dronninglund
Tove Nielsen - Nibe
Inge Tiana - Skørping
Lis Sørensen - åbybro.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Healing af vanskelig hest.
Kommentér på:
Healing af vanskelig hest.

Annonce