{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opdatering af ny resultater runde 1-3
  • #1   4. maj 2004 Hej Bent..... Jeg vil bare sige, jeg synes det er utroligt flot, du gider bruge så meget tid på det her turnerings-sjov, og du får et stort bifald herfra... *klap-klap*.. Synd der ikke er lyd på... Håber der er andre der værdsætter din indsats også... ;o) Mvh. Michael

• #2   4. maj 2004 Vil da også gerne sige, at jeg synesa det er enormt flot. Det er også rigitg skægt, og giver en helt anden form for spænding... smiley

• #3   4. maj 2004 Hej Michael og Karen

Jamen jeg takker da mange gange for roserne.

Jo selvfølgelig tager det tid, men efterhånden som jeg har fået indarbejdet lidt rutine så går det nemmere end i starten.

Som Karen siger så var det netop spørgsmålet om lidt mere spænding der gav mig ideen. Og uden at prale så har jeg konstateret at - nogen af udfordringerne ihvertfald - har fået op mod 50 % flere stemmer end de udfordringer der ligger uden for runderne.

Apeopo tid, så er det jo godt nok ikke sådan at jeg sidder i rullestol og ikke har andet at lave, men mit job som taxichauffør indebærer jo trods alt at jeg kun er på arbejde 2 eller 3 dage(nætter) om ugen , så jeg har måske lidt mere tid end mange andre, men jeg skal jo osse passe familien ind imellem for ikke at glemme hestene.

Det er også derfor jeg venter lidt med at sætte en ny afdeling med 7 nye runder igang. men mon ikke det kommer efter hånden som 1`ste afdeling skrider mod enden.

Endnu engang tak for roserne
    og kærlig hilsen bent.

PS Selv om mine 3 hypper også er med i konkurrencen så har jeg det extra spændingsmoment der er i at se hvor højt jeg kan få www.752.dk op på de to Chart lister som i nok har set i bunden af siderne.

Kommentér på:
Opdatering af ny resultater runde 1-3

Annonce