487 visninger
|
Oprettet:
Opdatering af ny resultater runde 1-3 {{forumTopicSubject}}
www.752.dk/1.htm
www.752.dk/2.htm
www.752.dk/3.htm
kærlig hilsen bent just
jan 2004
Følger: 31 Følgere: 35 Heste: 5 Emner: 255 Svar: 2.504
dec 2003
Følger: 98 Følgere: 99 Heste: 6 Emner: 63 Svar: 240
feb 2004
Følger: 2 Heste: 3 Emner: 233 Svar: 386
Jamen jeg takker da mange gange for roserne.
Jo selvfølgelig tager det tid, men efterhånden som jeg har fået indarbejdet lidt rutine så går det nemmere end i starten.
Som Karen siger så var det netop spørgsmålet om lidt mere spænding der gav mig ideen. Og uden at prale så har jeg konstateret at - nogen af udfordringerne ihvertfald - har fået op mod 50 % flere stemmer end de udfordringer der ligger uden for runderne.
Apeopo tid, så er det jo godt nok ikke sådan at jeg sidder i rullestol og ikke har andet at lave, men mit job som taxichauffør indebærer jo trods alt at jeg kun er på arbejde 2 eller 3 dage(nætter) om ugen , så jeg har måske lidt mere tid end mange andre, men jeg skal jo osse passe familien ind imellem for ikke at glemme hestene.
Det er også derfor jeg venter lidt med at sætte en ny afdeling med 7 nye runder igang. men mon ikke det kommer efter hånden som 1`ste afdeling skrider mod enden.
Endnu engang tak for roserne
og kærlig hilsen bent.
PS Selv om mine 3 hypper også er med i konkurrencen så har jeg det extra spændingsmoment der er i at se hvor højt jeg kan få www.752.dk op på de to Chart lister som i nok har set i bunden af siderne.
Opdatering af ny resultater runde 1-3