{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bandager
  • #2   13. aug 2008 Elestikbandager-ridning
    Fleecebandager-stald evt. transport
    Strikbandager-vil jeg aldrig selv bruge. smiley

• #4   13. aug 2008 Jeg bruger normalt de elastikbandager der er fleece i , de er super nemme og hurtige og lægge !
    Bruger og fleecebandager da beskytter utrolig godt og tager div, stød, men bruger kun Bucas fleece bandager !
    Strik kan da godt bruges til ridning men er ikke den store fan af dem smiley
    Jeg bruger aldrig fleece bandager til stald for er bage for at de glider ned og de får viklet benet ind i dem, så jeg bruger sådan nogle staldgamasher der er sådan ligesom en dyne i smiley

• #5   13. aug 2008 strik kan du godt ride med.... generelt er det bare nogle elendige bandager til alt...
    fleece er til stalden hvis man mener hesten har behov for dette. efter min mening er det dog noget fis. en hest skal kunne stå uden den slags, hvis ikke (altså hvis den f.eks. hæver i benene) er der jo enten noget galt med hesten eller også overbelaster rytteren den "bare"...

• #6   13. aug 2008 Hmm, jeg rider med det hele :o) Har både elastik, elastik med fleece, ren fleece og strikbandager. Man kan evt. ligge bandageunderlag under strikbandagerne.

Syntes at strikbandager er det bedste til stald, da alt halmen ikke sætter sig i dem. Men som sagt skal man KUN bruge staldbandager hvis hesten har behov for det. Ikke bare fordi det ser smart ud. Kender nemlig en der lagde det på, fordi det så smart ud, og hendes hest hævede op i benene af det. Så hvis man ikke har forstand på det, så er det bedre at lade være.

Syntes ikke at der er nogle af mine bandager der glider, tror det kommer an på hvordan man lægger dem på...

• #7   13. aug 2008 Tak for alle svarene

Nej kunne ikke finde på at ligge dem på for at være "smart"

Hun har været halt i benet efter i uheld på folden og skulle have bandager på for at støtte.

Så tænkte jeg bare over hvad der var bedst, derfor dette inlæg.

• #8   15. aug 2008 jeg har nogle strik bandager fra horsegard og equilne, de er gode dem bruger jeg når jeg rider, og så bruger jeg elastik knap bandager til ridning også.

bruger strik staldbandager i stalden og staldgamascher, de dage hvor vi har haft hård træning for at forhindre at benenene hæver op. Ellers vil jeg helst undgå det.

bruger ikke så meget fleece, er ikke så meget for dem

Kommentér på:
Bandager

Annonce