{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

Hvilken ville I vælge? (Part) {{forumTopicSubject}}

Hej alle!
Noget jeg har funderet meget over:
Jeg har fået part, men er blevet tilbudt en anden. Og kan simpelthen ikke hitte ud af, hvilken jeg synes bedst om - de har begge deres fordele og ulemper.

Den første (min nuværende):

Står et super sted med bane og ridehus og skov, men det tager rimelig lang tid at komme derud og man skal gå et pænt stykke på en stærkt befærdet vej.
Hesten er 16 år, og dygtig i dressur, men er redet KLASSISK! - hvilket vil sige, jeg skal lære en hel ny måde at ride på. Derudover er den 167 hvilket er 15 cm højere end mig, og synes derfor ikke vi er det bedste match på den måde...
Ejeren er super sød og jeg må ride hende gratis de dage jeg har lyst mod lidt hjælp i stalden. Dog kræver hun jo så at jeg får undervisning af den underviser, der kommer derude, da jeg ikke kan ride klassisk, og det er virkelig dyrt - 400 kr i timen smiley
Et andet problem er, at der tit sker sådan lidt "farlige" ting derude. Der er mange, der kommer ind i ridehuset med fuldstændig vilde hingste, eller heste der sparker hvis man står 10 meter væk. Når man skal ud på folden går hestene amok og løber rundt og sparker efter hinanden, og det bryder jeg mig heller ikke om.

Den anden:

En hest på 152 (passer jo i størrelsen til mig) som går LA både dressur og spring. Skoven er lige ved, og bussen stopper også lige ved. Her er det faste dage, hvor det så koster 400 kr for 2 gange om ugen. Der er ikke ridehus, men bane. Man kan leje sig ind i ridehus 10 min derfra for 300 pr. måned, men så løber parten op på 700, og det finder jeg dyrt. Men hun har skrevet i sin henvendelse at jeg måske kan få lov til at ride nogle af de andre heste på stedet en gang imellem hvis jeg er god og seriøs.

Hvilken part ville I vælge hvis det var jer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken ville I vælge? (Part)
Kommentér på:
Hvilken ville I vælge? (Part)

Annonce