{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så ked af det:(
  • #1   1. sep 2008 hvorfor skal han det smiley føler me dig

• #2   1. sep 2008 ohhh.. Hvor forfærdeligt.. Men hvorfor?? Jeg føler virkelig med jer

• #3   1. sep 2008 han er begyndt at få næseblod ud af det ene næsebor.. og så har han dårlige ben...

såe.. hende der ejer ham vil ikke han ska lide før han ska væk...
    såe...
    men ... blir slet ik sjovt..:(

• #4   1. sep 2008 Jeg føler virkelig med dig! Det er bare noget af det værste at kunne komme ud for..

Jeg har selv sagt farvel til den bedste hest, jeg nogensinde har mødt.
    Jeg kendte ham "kun" et år, men han vil helt sikkert leve i mit hjerte resten af mit liv, og det vil Geo sikkert også i det smiley
    I disse tilfælde kan man kun trøste sig med, at de kommer til et bedre sted.

Mange tanker til dig smiley

• #5   1. sep 2008 Det er forfærdelig at miste sin hest... Min mors hest har haft flere kolik udbrud og vi har haft dyrlæge til hende om til flere gange. Nu vælger vi, at aflive hende her d. 1/9, da hun ikke skal lide.... Jeg håber af hele mit hjerte, at hun vi få det godt... da hun betyder rigtig meget for mig.. selvom det er min mors har jeg alligevel knyttet et stærk bånd til hende.... det er så mærkelig, hva grunden til kolik er.. Dyrlæge kunne ikke konstantere årsagen.. de havde aldrig set noget lignede.. hun har endda være på dyrehospitalet..for at blive grundig undersøgt... En operation fik vi tilbudt.. men hvem ved om hesten overlever operationen?

• #6   1. sep 2008 Hun har kun 40% chance for at overleve....en operation, så vi vælger at hun skal have fred...

Kommentér på:
så ked af det:(

Annonce