{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Shetlandsponyer {{forumTopicSubject}}

Jeg opretter dette indlæg omkring shetlandsponyer.
Jeg har selv 3 af slagsen. Jeg ser oftere og oftere at der er nogen der har shetlandsponyer til selvskabshest. Det er i og for sig også godt nok, men mange glemmer at behandle den som en rigtig hest. Det er ikke altid den bliver tilst af dyrlægen hvis det er nødvendigt og som regel er det den "store" hest der er vigtigst.
Jeg syntes vi skal være bedre til at sætte fokus på den lille meget brugbare hest.
Jeg selv bruger mine til at køre med og lidt til avl.
Skriv endelig her til mig hvis du har brug for hjælp til pasning af dine ponyer eller bare har generelle spørgsmål til dem, er du meget velkommen til at skrive til mig.
Mvh Camilla;-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 1.420 kr.
  • Underlimet vask er sluppet køkkenbordplade. Vask skal underlimes igen og vvs tilsluttes ig 1.530 kr.
  • Fejlfinde og installere opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Vinduespudser 400 kr.
  • (Gen)Opsætning af vask og vaskemøbel som er faldet ned 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shetlandsponyer
  • #2   2. sep 2008 helt enig!
    Men syns ike jeg har set som du skriver at man har en stor og en shetter, hvo shetteren ikke bliver opvartet lige så meget som den store....
    Jeg har selv en shetter og ved hvor dejlig en pony de er X) han bliver ihvertfald passet lige så godt som resten, dog kræver han ikke den store mængde foder. Måske mange misforstår det lidt fordi shettere ofte er meget nemme at "holde" X)

• #3   2. sep 2008 I kan lige tro jeg er glad for at høre der er nogen der er enige med mig.
    Jeg syntes at det er bemærkelsesværdigt med det Kijofreg skriver. Der er nemlig mange der syntes at de kan klare en masse, og det kan de også, men der er ikke så mange der tænker på at deres shetter ikke må stå udenfor om vinteren hele døgnet hvis de ikke er med stamtavle.
    Jeg kan da anbefale at lege med din hingst her fra den er lille af. Jeg har selv opdraget 2 stk og jo de kan godt nok være stride. Men hvis man er god til at lege med dem og gå ture og aktivere dem, syntes jeg det hjælper en hel del. Desuden er det vigtigt at den bliver vænnet fra allerede når den er omkrong 6 mdr.
    Min sidste hingst købte jeg sammen med moderen. Der var han 1 år og stadig ikke vænnet fra. Det var et "H______" at vænne ham fra både for mor og føl.
    Så det er ihvertfald godt at vænne dem fra der.
    Jeg venter selv med spænding til næste år hvor min hope forhåbentlig skal fole.
    Jeg har fået at vide at selvom de er ifolet, skal man huske at motionere dem som vanligt. Hoppen skal nok selv sige fra når det bliver for meget.
    TAK for jeres indlæg;-)

Kommentér på:
Shetlandsponyer

Annonce