{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

hjælp med tilmeldning til stævne {{forumTopicSubject}}

heej alle smiley

jeg skal starte klubstævne i dressur med klubmesterskab her den 14/9, men har et problem.
her kommer li' prop,, evt. se dem på www.rideklubbenfalken.dk

PONY:
Klasse 1: LC1-B (Åben for alle der ikke har vundet klassen 3gange og plac. i LB)
Klasse 2: LC3-B (Åben for alle der ikke har vundet klassen 3gange og plac. i LB)
Klasse 3: LB2-B (Åben for alle der ikke har vundet klassen 3gange og plac. i LA)
Klasse 4: LB3-B (Åben for alle der ikke har vundet klassen 3gange og plac. i LA)
Klasse 5: Klubmesterskab (Kun åben for FAK ryttere, se pkt. 7 i alm.bestemmelser)

HEST:
Klasse 6: LC1-A (Åben for alle der ikke har vundet klassen 3gange og plac. i LB)
Klasse 7: LC3-A (Åben for alle der ikke har vundet klassen 3gange og plac. i LB)
Klasse 8: LB2-A (Åben for alle der ikke har vundet klassen 3gange og plac. i LA)
Klasse 9: LA1-A (Åben for alle der ikke har vundet klassen 3gange og plac. i MB)
Klasse 10: Klubmesterskab (Kun åben for FAK ryttere, se pkt. 7 i alm.bestemmelser)

Almindelige bestemmelser:

1) DRF´s reglement er gældende, hvor intet andet er anført
2) Stævnet er åben for Distrikt 2
3) Stævnet afholdes på Hestevang, Græsevej, Sigerslevøster, 3600 Frederikssund
4) Hver hest / pony må maks starte to gange pr. dag og ikke med samme rytter i samme
klasse.
5) Ponyklasserne vil blive opdelt i kategorier. Dog vil kat. blive slået sammen ved mindre
end 4 startende i hver kategori.
6) Vi forbeholder os ret til at aflyse klasser ved mindre end 4 starter. Dog ikke klubmester-
skabsklasserne, hvor der minimum skal være 2 ekvipager til start.
7) Klasse 5 og 10 er KLUBMESTERSKAB for alle FAK medlemmer, som i 2008 har startet
for FAK, hvor dette har været muligt.
For pony går mesterskabet i LC3, LB3 & LA1 (en klubmester i hver kategori)
For hest går mesterskabet i LC3, LB2 & LA1
Anfør hvilket program du vil ride. Man skal ride den højeste klasse man har startet ved andre
stævner i 07/08. Dog er LA1 åben for alle.
I LB3 pony og LB2 hest ganges den opnående procent med 1,02 og i LA1 ganges den opnå-
ede procent med 1,04.
Vinderen er den som herefter har opnået den højeste procent på tværs af klasserne.
8) Tilmelding sendes til Malene Jørgensen, Syrenvej 15, Tulstrup, 3400 Hillerød, tlf. 24262862
eller pr. mail rideklubbenfalken@hotmail.com
Startgebyr: 75 kr.
Efteranmeldes modtages såfremt tidsplanen tillader det og KUN mod dobbelt indskud.
9) Startgebyr skal være vedlagt eller indsat på kt.nr. 3430 3430764128 senest d 8/9 08
10) Sidste anmeldelsesfrist: Fredag den 5/9 2008
11) Framelding til dressur fredag d. 12/9 mellem kl. 18.00 og 19.00 på tlf. 24262862
eller på e-mail rideklubbenfalken@hotmail.com
12) Det foreløbige program samt starttider kan ses på klubbens hjemmeside fra tirsdag den 9/9
13) Klubben frasiger sig ethvert ansvar ved tyveri, ulykker og andre skader før, under
og efter stævnet.
14) Hunde skal føres i snor.
15) Opstaldning ikke muligt

mit problem er at jeg gerne vil starte ( for pony) lc1 og lc3, men da jeg er medlem af klubben vil jeg self. også gerne starte klubmesterskabet, og det vil jeg så starte i Lc3..
MEN der står jo at man kun kan starte 2 klasse, og de "viser/skriver" jo at klubmesterskaberne er en klasse for sig selv??!!
då hvad gør jeg? forstår i det overhovedet xD
for normalt ville jeg jo bar' ride mine 2 klasser også til sidst er det jo den af fak rytterne der har fået højest % der bliver klubmester??!!

please hjælp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp med tilmeldning til stævne
  • #2   4. sep 2008 Gubi: okay super :D,, bar mig der er lidt fat svag, og de plejer ikk at skrive det på den måde xD

    så jeg skriver bar under bemærkninger at jeg i klasse 5/klubmesterskabet vil starte lc3?? eller hva??
    men vi plejer jo så bar at ride når klasse 2 ( f.eks med lc3'eren),, eller hva?? ska jeg så nu ride tilsidst agtig?? så lc3 faktisk er der 2 gange?? xD meget svært at forklare


  • #4   4. sep 2008 Gubi: okay,, men mener bar ikk det er sårn de plejer at gøre xD,, altså frøst rides lc1, lc3, lb2 også lb3,, også kigger de på hvem der har fået højest %, og så kårer man klubmesteren??!!
    jeg har prøvet at få fat i et par stykker i min klub.. men de fatter det heller ikk..


  • #6   4. sep 2008 Gubi: jepp det er sårn som i også har i din klub ( ellers sårn plejede vi vidst at gøre) xD,, men syntes bar det er lidt mærkeligt at den så har en klasse for sig selv.. og der så står at kan KUN må starte 2 klasser xD

  • #8   4. sep 2008 jepjep,, men at klubmesterskab er en klasse for sig., på den måde. syntes det er fint nok at man kun må starte 2 klasser pr. dag smiley

Kommentér på:
hjælp med tilmeldning til stævne

Annonce