{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
266 visninger | Oprettet:

hjælp..... {{forumTopicSubject}}

hej jeg har købt en friser hoppe i sidste uge, og hende jeg købte den ved havede ikke fortalt mig at den har været forfangen, jeg er virkelig allerede blivet super glad for hende, og har ikke lyst til at sende hende tilbage, hun skal til dyrlæge på tirsdag og undersøges, hvad ville i gøre???
sende hende retur??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp.....
  • #1   12. sep 2008 Vent og find ud af hvad dyrlægen siger og om hun har taget skade af forfangehed og hvis hun har så snak med tidliger ejer og aft afslag i prisen.

Måske har hun slet ikke taget skade jo.

• #2   12. sep 2008 Vent og se.. og har hun taget skade, så send hende tilbage.. du skal skam nok finde en anden hest du bliver glad for

• #3   12. sep 2008 det vil jeg prøve.. for jeg håber virkelig at jeg kan beholde hende, hun er en supe sød hest..

• #4   13. sep 2008 Lige en ting, så skal hun røngtenfotograferes for at se om hun har taget skade. Og uanset hvad så skal du resten af hendes liv passe på hvert år. Det er et kæmpe arbejde der giver anledning til mange frustrationer, tro mig jeg har prøvet det. Men selvfølgelig kan det lykkes vi kører nu på 11. år med Samson, ,men det har kostet blod, sved og frem for alt tårer. Jeg ville personligt aldrig købe en hest der har været forfangen af samme grund. Når det så er sagt så ville jeg i hvert fald hvis jeg var dig forlange et nedslag i prisen....

Kommentér på:
hjælp.....

Annonce