{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.769 visninger | Oprettet:

Slim og opkast fra en hest {{forumTopicSubject}}

Min en hoppe gjore noget mærkligt i dag

hun ligsom trak vjeret så mærkligt og stod med en slags hikken og lidt hosten

i første omgang troede jeg at det vare fordi un hade slugt sin mad for hurtigt men det var ej tilfællet

så vedblev med hun med at lave de hikke lyde med lidt grove grynt også sammetrak maven og lage halsen så langt ud som muligt i ståene stilling med hendes forben lidt ind af trukket og gjore vel det i 3-6 minutter så trakt hun falsk luft ind og plusselig udstødtte hun en enorm hosten og op kom en masse slim

det gjore hun nogen gange

vi skal lige sige at hesten her Aldrig har vær syg fejlet noget og har en sundhed der ligger langt over midel tadet i betraktning at hun er 26 år med et føl ved siden

jeg få sige at jeg blev lidt urolig for hende men tænkte at nu var det faldet lidt ro på .. og at denne lille piven hun så hade til bage ville gå i sig selv igen

men jeg få sige at jeg troede slet ikke at de kunne kaste op

og i morgen få jeg så se om den bliver ved med det
måske kan det også vær høet da det er finskåret og frisk men det kan man vel ikke regen med

hua jeg blev sku lidt nervøs for hestens helbred

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slim og opkast fra en hest
  • Mig !
    Mig ! Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Emner: 26 Svar: 124
    #1   14. sep 2008 Heste kan ikke kaste op, men de kan sagtens hoste store mængder slim og madrester op hvis det sidder i halsen. For mig lyder det som om der måske er noget der sidder og driller i halsen. Min ene hest hostede nogle gange voldsomt uden nogen grund (ingen sygdom eller allergi). Secreta Pro er et vidundermiddel mod sådanne ting.

• #2   14. sep 2008 jeg har set det samme før, der havde hesten det galt i halsen .. den gjorde det hver eneste gang den fik mad også måtte de gå over til at sprede maden også gjorde den det ikke mere

• #3   14. sep 2008
    næe men de er meget mad glad og måske slugte den det for snapt

jo den kastede en stor slimklat op med en del væske i som vand det var lidt gul grønt men det kom nu også som et lille chok for mig jeg her efter hånde se meget men dette nej

og så de der små pib og gronk lyde og store sammentrækningen i maven og så kom det op ... dog stoppede hun så bare ikke med at sige de lyde og ind i mellem ja så viset hun også overlæben lidt

hvor køber man dette Secreta Pro har du et link på det venligst nat

• #4   14. sep 2008 Det lyder rigtig meget som spiserørsforstoppelse

• #5   14. sep 2008

ja men det tro jeg sku også det var .. var lidt bange for at den skulle ligge sig ned og så opgive at trække vjeret smil

men det kom da op ..

• #9   14. sep 2008 ja det lyder som spiserørsforstoppelse..........

• #13   14. sep 2008 Jo heste kan godt kaste op, der er en amerikansk undersøgelse der har vist at heste godt kan kaste op, det er en skrøne med at de ikke kan kaste op

• #16   15. sep 2008
    okay takker for fine svar
    ja hun har ikke viste det siden men man kan da godt lige tænke over om det kunne ske igen .. smil

Kommentér på:
Slim og opkast fra en hest

Annonce