{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres ride-historie? :o)
  • #1   25. sep 2008 Har redet i 6år, såe (:
    Men ikke noget seriøst, før jeg lærte at ride rigtig dressur for 2½ år siden - og ikke rideskole metoder, med spark osv. når hesten skulle igang.

Det der skal komme ud af det? Uhm .. Har ikke rigtigt noget mål, vil bare gerne ha' Maja i dressur form igen også en gang når jeg flytter hjemme fra eller når jeg får råd vil jeg have en fjordhest eller en Belgier, Jyde, Shire eller anden koldblod (:

• #2   25. sep 2008 Det var først da jeg fik Thor jeg begyndte at tage min ridning seriøst, fordi han skulle tilrides, jeg har ikke noget bestemt mål med min ridning.. smiley

• #3   25. sep 2008 Jeg mente selvfølgelig *mål :o)

• #7   25. sep 2008 7 år siden jeg begyndte smiley
    har redet dressur end til for et år siden ..
    og nu springer jeg og har ffået blod på tanden ed det smiley
    jeg vil meget gerne op nå at komme til hunertus jagt når jeg bliver meget mere ældre:P

• #8   25. sep 2008 Jeg tager det seriøst hist og her *GG*
    Ej man er vel altid seriøs. På forskellige plan.

Jeg har ingen mål. Jeg interessere mig ikke så meget for det mere, men kan dog heller ikke leve foruden *GG*

• #9   25. sep 2008 hm ved ik lige hvor længe jeg har redet, men har haft min hest ca 1 år. (synes altid det har været seriøst men det er ´blevet vigtigere for mig efter jeg har fået min egen . nu er jeg ik lige den som hele tiden vil til stævner så jeg vil skam ik andet end at blive rigtig dygtig med min hest ( og så ta et par stævner engang imellem smiley ) heh

• #10   25. sep 2008 jeg starte med at ride i da jeg var 7 år og har redet i 5 år nu.
    først blev jeg trukket og longerede af en der hedder Jonas, og derefter kom jeg på et ridehold.
    så fik jeg part i en pony der hedder sandy, og havde redet på hende i lang tid før og havde part i hende næsten et halvt år, men så blev det vinter og hun blev helt vinter kulret, og begynde at løbe med mig HVER gang til undervisning, og der var næsten altid en der faldt af og hun bukkede og stejlede også nogen gange. jeg vidste ikke at det bare var vinter kuller, så jeg ville ikke ha hende mere, fordi jeg var blevet lidt bange for hende, men nu er hun bare verdens sødeste pony igen, men jeg har hende desværre ikke mere fordi jeg byttede part med en der hedder Cecilie til en welsh cob pony som hedder Lisanja og hun er også rigtig sød. jeg har ikke startet rigtige stævner endnu, kun sløjfestævner, men jeg skulle ha' startet et her på lørdag men nåede ikke at melde mig til.
    men så skal jeg starte et LC1 stævne i oktober.
    også har jeg også redet mange andre hester rundt omkring. bl.a. mange shetlænder og islænder : D.
    det var lidt af min ride historie (:
    er meget dårlig til at fortælle om mig selv ^^

• #11   25. sep 2008 Jeg har haft hest i 9 år ca.
    Jeg har middelsvær dressur som mål, men pga. jeg har startet forfra med ungheste er jeg ikke nået dertil endnu. Men erfaring er vigtig, og det har jeg helt klart fået. Så jeg venter på Monet. : )

Kommentér på:
Jeres ride-historie? :o)

Annonce