{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Jeg kan jo ikke styrre hesten . . .?! {{forumTopicSubject}}

For det er første, er tucson den rareste hingst jeg nogensinde har mødt smiley Men , derfor er han stadig hingst og det skal man huske på!! Så er det understreget . . smiley

Gud hvor er nogle folk dobbelt moralske. .
I slutningen af week, har jeg ladet mig fortælle af en pålidelig kilde, at folk ikke synes jeg kunne ride tucson ordenligt for jeg satte ham jo ikke ordentlig på plads. Tsk! Bare fordi jeg ikke slår om mig med knytnæver, hmm.. Nå men Så starter jeg så stævne her i week. har ikke redet ham længe. og kun seriøst en uge, så starter Lc2 i to klasser , og noget spring på 60-80 cm
.. Så bliver jeg nummer 4 i den ene spring mod pony. Og var fejlfri i holdspring (dog red jeg over et forkert spring i omspring) men vores hold blev nummer et.. jeg vandt dressur med 68, og 71 %... pludselig går nogle af de samme og siger jeg starter aaaaalt for lavt. HALLO ? i forgårs mente i ikke jeg kunne styrre hesten smiley jeg fatter bare intet . . . Og det gør egentlig en ked at folk skal være sådan.

Nå men så her igår skulle han bare skridtes. . Tog hoved tøj på og hoppede op. Nøøj hvor folk gloede. .
Haha det var den hest jeg ikke kunne styrre.
Hvorfor skulle jeg så sætte mig op uden saddel hvis jeg vidste han ville sætte afsted i buk?
Han har gjort det med andre. Men jeg har på inden måde gjort at han skal føle sig provokeret til det . smiley

havde lige brug for at komme ud med det . . suk suk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg kan jo ikke styrre hesten . . .?!
Kommentér på:
Jeg kan jo ikke styrre hesten . . .?!

Annonce