{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

hvorfor ingen tilmeldinger {{forumTopicSubject}}

jeg har arrengeret et hygge stævne 27/6 i Herlev, men vi har endnu ikke fået en eneste tilmelding, selv om der er hængt sedler op på mange gårde og det er postet her på nettet.
Er lidt ked af det, da jeg glædede mig sådan til at lave det.
Gider i læse det igennem og seom det er fordi der er noget galt med indbydelden, lyder det ikke interresant nok eller er datoen bare gal ???
Håber nogle gider svare smiley

Skrevet: 16-04-2004 00:26:45

Ryttertræf - hygge dag 27/6-04
1: Strigle konkurrence (åben for alle)
2: LC1b uden galop (åben for ekvipager der ikke har startet LB eller højere)
3: LC1b uden galop bidløs (åben for ekvipager der ikke har startet LB eller højere)
4: Kostyme spring, max 55 cm (åben for alle)
5: Bareback, max 45 cm (åben for alle
6: Stil springning, max 60 cm (åben for alle)
7: Master spring let, start 20 cm - max sluthøjde 70 cm (åben for ekvipager der max har startet 90 cm klasser)
8: Master spring svær, start 50 cm - max sluthøjde 1m (åben for alle)
9: Joker spring let, max 70 cm (åben for ekvipager der max har startet 80 cm klasser)
10: Joker spring svær, max 90 cm (åben for alle)
Regler:
Indskud er 30 kr pr klasse, 10 kr for strigle klassen.
Hver hest må max starte spring 4 gange. Og 1 gang i strigle klassen.
Hver ekvipage må max starte 1 gang i dressur.
Der er Rosetter og præmier til de placerede ekvipager.
Sidste tilmelding 10/6-04
Tilmelding skrives på drf blanket eller et stykke papir, med navn og adresse, hest eller ponys navn , samt hvilke klasser du vil starte.
Der er intet krav til medlemskab af rideklub.
Tilmelding kan afleveres eller sendes til følgende adresser:
Christina Keppie
Att: Signe Larsen (stævne)
Tippevangen 14
2730 Herlev eller
Signe Larsen (spørgsmål besvares på 22542615 eller gizmomis@hotmail.com)
Værebrovej 38 2.2
2880 Bagsværd
Penge vedlægges tilmelding i kontanter eller som check udstedet til Signe Larsen
Der vil være salg af forfriskninger.
Stævnet afholdes på udendørsbane på Tippevangen 14, 2730 Herlev.
Der er fri optømning i alle klasser med undtagelse af klasserne 3 og 5.

Klasser forklaring:
1: Præmie for mest velplejede hest, hesten må godt bære udsmykning til kostume spring.
2: Alm. drf LC1b program uden galoppen
3: Det samme som klasse 2, her må bare ikke benyttes bid, alle bidløse optømninger tilladt.
4: Udklædning påkrævet
5: Uden sadel
6: Klassen bedømmes ud fra rytterens ridestil
7+8: Der trækkes lod om start række følgen. Når en ekvipage rider på banen beder man om at få et spring hævet (5 cm) springes banen fejlfri forbliver springet hævet ellers sættes det ned igen. Hver spring kan max hæves 10 gange, der springes til kun en er tilbage.
9+10: Hver spring giver et antal point. Der er et spring på max, jokeren (resten lavere men pyntet), som giver mest. Springene må kun springes en gang, jokeren dog flere gange. Man vælger selv sin rute, og har 1min til at samle point. Jokeren må IKKE springes 2 gange i træk. Jokeren giver minus ved nedrivning.

Hilsen Signe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor ingen tilmeldinger
  • #1   9. maj 2004 Hmm, ja... Det virker jo som en ret avanceret form for stævne / tilmelding, med en rimelig lang og halvindviklet regelbeskrivelse, men som der jo står, kan man jo ringe til dig for info..... Synes det lyder som en skæg idè. med mange muligheder for alle.. Underligt ingen melder sig til, synes jeg.. Måske er der kun kedelige mennesker der har set dine opslag....Du må gøre lidt mere reklame for det, og så må vi jo se, om det ikke kan lykkes alligevel.. Det vil da være synd, hvis ikke det blev til noget. :o( Held og lykke, op med humøret, og lav noget mere reklame for dit stævne!!!!!.. Mvh. Michael B ;o)

  • #2   9. maj 2004 Hejsa
    Tak for jeres beskeder smiley
    Natacha: Alle kan deltage, lige meget hvad de rider på smiley
    Du kan sagtens starte både spring, dressur og strigle klasse, du kan dog kun starte dressur inten med eller uden bid. Bareback er uden sadel ja smiley
    Bare spørg hvis der er andet.
    Hilsen Signe


  • #3   9. maj 2004 Jeg kunne meget godt tænke mig at starte nogle klasser, men har bare et problem med transport. Kan man også stille op på en islænder uden papire? For egentlig er det jo bare en pony, og jeg er for gammel til at ride pony. Men tror nu aldrig det vil lykkes mig, at få hende transporteret. Hvor er det det er??

  • #4   9. maj 2004 hej Maja
    Det er i Herlev/Bagsværd lidt uden for København.
    Selvfølgelig er du velkommen med din skønne hyps om den har papirer eller ej betyder intet her og heller ikke at du er over pony alder smiley
    Hilsen Signe


  • #5   9. maj 2004 okay det er nu lige lidt for langt væk desværre... Har ikke mulighed for transport.

  • #6   9. maj 2004 Det var trist Lykke smiley men det er jo hvad der sker. Vi kan jo håbe han når at blive klar, du har jo en måned endnu til tilmelding smiley
    SIgne


Kommentér på:
hvorfor ingen tilmeldinger

Annonce