{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.643 visninger | Oprettet:

Tina VS charlotte Lund {{forumTopicSubject}}

hvem kan i bedst lide... personligt og ridemæssigt...?
skriv en begrundelse ellers slettes jeres indlæg.. og indlæg hun er klam for det er hun bare.. og lignende bliver også slette...

Min Mening.. (jeg har set dem mange gange til stævner og redet diskriksstævner mod dem)

Tina...
Jeg sys tina er lidt augant.. stor snudet.. den måde man ser hende tro hun ejer opvarmningsbanerne på.. det høre ingen steder hjemme.. bare fordi hun rider det niveau hun gør... giver det hende ik mere ret på opvarmningsbanen end vi andre "dødelige" har... og så sys jeg hun burde holde sig til ridesporten smiley alt andet klæder hende ik.. beholde tøjet på og rid sine heste smiley

søsteren smiley
derimod meget sødere at møde til stævner er ik for fin til at hilse når man møder hende.. og kan meget bedre lide hendes måde at ride på.. hun knokler for det.. og lader sig ik bare transportere som tina.. hun har lettere ved de heste tina ik har så let ved.. men det igen nok fordi hun er mere aktiv på hesten end tina er.. alt i alt.. en sød pige...

og lige en hentydning til alle jer der har det der med.. "a'men de rider hestene til de får boldfyldte sår og sån" altså helt ærligt.. har i aldrig fået en vabel? det da det sammen,.. hvis hesten i reagere for benen som den jo skal (især de højder de rider) så man sku nødt til at gå til den hvis den er lidt "død i sværene".. og nu skal det endeligt ik lyde som om jeg forsvare deres ridemetoder og sån..:) for det gør jeg ik.. bryder mig bestemt ik om dem.. men der er heller ik nogen grund til at piske en stemning op for noget som ik har nogen betydning...:)

Min mening smiley

hva din?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tina VS charlotte Lund
  • #1   29. sep 2008 Jeg er lige glad med at Tina er i M og at hun deltager i "vild med svans" syns jeg osse er ok.

• #3   29. sep 2008 Jeg "kender" dem kun fra medierne.

• #4   29. sep 2008 Jeg ''kender'' dem nkun fra blade og fjerne.
    Så jeg kan ikk rigtig udtale mig om dem.

Jeg er ligeglad med hvad de gør, de må leve deres liv som de vil (:

• #5   29. sep 2008 Jeg kender dem ikke, men synes Tina virker rigtig sød - ud fra det jeg har set i vild med dans.

• #6   29. sep 2008 Jeg bryder mig ikke om de to tøser. Bryder mig i det hele taget ikke om konkurrenceryttere inden for ridesporten.

• #7   29. sep 2008 kan ikke lide nogle af dem.
    kende en der lånte dem en dejlig hest. den kom hjem og var halv død. stod i slynge vi troede ikke den ville klare det.
    De havde simpelhen bare redet hesten til den ikke kunne mere. selv ikke da hun blev halt stoppede de.
    Min klare mening om den fam. er at de er ekndte og derfor mener de åbenbart ikke at de behøver behandle dyrene ordenligt.
    Hvergang nogle nævner dem, tænker jeg på det skakkels dyr i slynge.

• #8   29. sep 2008 har slet ikk lyst til at sætte dem p imod hinanden. De er 2 forskellige personer, med forskellig personlighed, temperament, mening, og sind, og det kan man ikk sætte op imod hinanden lige meget hvor meget ma hader den ene eller anden eller begge ! Må være kedeligt at ha brug for at nedgøre dem offentligt, når de har en hjemmeside man sagtens kan skrive på. smiley

Jeg har nu mødt begge og syntes om dem begge 2, på hver deres måde. Tina & Charlotte bliver nok set som de storsnudet tøser, men syntes da kun det positivt for ridesporten at ¨de vil engagere sig så meget, de laver kurser, dvd'er, video'er, og bruger deres viden og læring til at udvikle flere talenter både blandt heste og ryttere. Altså hun må FANDEME ku noget siden hun er kommet så langt med en underviser af sin far der ikk har andet viden en det han har lært sig selv gennem årene ?!

& ang. hendes billeder så syntes jeg vi mennesker indenfor hestesporten ska respektere at hun også gerne vil prøve grænser og udvikle sig. Hun er ikk en pige på 18 år mere, og syntes sgu det flot af hende at stille op i blade og vise at hun er stolt af sig selv. Fedt er det da også hun sagde ja til vild med dans, folk ligger mærke til ridesporten lidt mere, og de spurgte hende af en grund ikk fordi hun spurgte dem jo !

• #9   29. sep 2008 Jeg grinte bare lidt da jeg for første gang så "VIld med svans" at de havde skrevet hun var Dressur rytter smiley
    Lorte program ^^

Men tjah syntes Tina bliver for meget med alt hendes pjat og medie søgelys :s Og hun er jo ikke engang særlig pæn !

Man ser ikke Charlotte så meget - men ride det kan hun smiley

• #10   29. sep 2008 Betina P.:
    Hva fuck er det for noget at sige?
    - Så bryder du dig ikke om mig? min stald? Mine venner, topryttere, udenlanske ryttere.
    Du kender dem ikke,

Hva er det du iik kan lide ved os ?

• #12   30. sep 2008 Ulle
    Utrolig at bare fordi man siger sin mening så man åbenbart misundelig smiley
    Fordi det er jeg absolut ikke - ville ikke leve eller ligne dem på nogen måder :s add

Kommentér på:
Tina VS charlotte Lund

Annonce