{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Ny hest.. svært valg, uærlige sælgere {{forumTopicSubject}}

Puha synes det er svært at finde den rigtige hest.. jeg har godt nok ikke kigget så længe, men har da ellerede kigget på i hvert fald 10 forskellige..

Det er svært, når man skal lede efter den helt perfekte kommende dressurhest, men det lykkes forhåbentlig på et tidspunkt smiley

Og så må jeg sige, at jeg godt nok er træt af uærlige sælgere... i hvert fald halvdelen af de heste jeg har set på, faktisk mere tror jeg, har sælger ikk været ærlig i telefonen.. det er sku surt..
Man skulle tro, at de tror, at de fleste købere er snotdumme, og ikke kan bedømme selv? :S

har i hvert fald været ude for nogle stykker hvor jeg tænkte, hvad laver jeg dog her??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny hest.. svært valg, uærlige sælgere
  • #1   29. sep 2008 Uærlige sælger er noget af det værste ved køb af hest/pony.
    Dem skal man virkelig passe på, men du skal nok finde dig en fin dressur hest smiley


  • #2   29. sep 2008 Myra:
    ja det er rent ud sagt pisse irreterende, og spild af tid..
    sidste weekend kørte jeg i over en time, og det jeg skulle se på viste sig at være noget der absolut ikke ville kunne komme igennem mere end en LA med lidt held..
    Der var jeg godt nok lidt gnaven.. Hun havde sagt i telefonen at den mindst kunne komme til at gå M.. osv ovs.. og at dens gangarter var langt over middel.. Så viser det sig at man kommer ud til en hest, der traver som en 3'er pony.. er lige før jeg synes min shetlænder går bedre.. og hesten jeg så på er altså 168! :s


  • #3   29. sep 2008 Jeg hader virkelig uærlige sælgere!
    Dengang jeg var blevet lidt bange for heste og skulle have en sød og rolig én som skulle give mig selvtillid, snakkede vi med en som havde en brun hoppe som var 15 år og "sød og rolig og kunne rides af alle" Da jeg prøvede den stak den konstant af med mig og var totalt ophidset. Min gamle bygger købte den så, men den var helt umulig og en dag stak den af da en lille pige trak den, og den løb helt ud på motorvejen Ö

    har dog også prøvet at føle mig som en uærlig "sælger", da en pige var ude og prøve min gamle hest janus, som aldrig nogensinde har stukket af med nogen før eller noget som helst. Han var helt vild over for hende og løb med hende og bukkede hele tiden da hun red ham s:

    men held og lykke med at finde den rigtige, bare hav tålmodighed, har prøvet at savne så meget at have hest at jeg købte en pony som jeg ikke passede sammen med s:


  • #4   29. sep 2008 Ja tak har også lige mødt en total uærlig sælger....


  • #5   29. sep 2008 Uerlige sælger, burde ikke sælge...


  • #6   29. sep 2008 tatti:
    ja det er ikke sjovt sådan noget..

    jeg skal også være sikker før jeg køber smiley men skal have en ung, så det er lidt 50 - 50 nogen gange hehe smiley


  • #7   29. sep 2008 Maja:
    ja det er rigtigt smiley men det er nu ikke tilfældet for mit vedkommende.. det jeg mener er simpelthen at hestene gangartsmæssigt, kapacitetsmæssigt ikke lever op til det ejerne siger smiley



  • #8   29. sep 2008 Jah' det er pisse irriterende !

    Derfor siger vi også kun generalt hvordan vores hest er, og lader så dem få dem på prøve, så de da er sikre på de gør et rigtigt køb ! smiley

    Derfor syntes jeg også du skal få en hest, du er intresseret i komme på prøve, så du er sikker på det er den rigtige smiley !


  • #9   29. sep 2008 Dersværre er der bare ikke så mange der gør det mere .. smiley

  • #10   29. sep 2008 helena:
    det er der ikke ret mange der vil.. altså sende deres heste på prøve, og det kan jeg egentlig godt forstå smiley


  • #11   29. sep 2008 Maja:
    ja.. jeg synes simpelthen det var alle holde mig for nar


  • #12   29. sep 2008 vores william kunne måske være noget for dig prøv lige at kikke på min profil han kræver en rutineret rytter, da han jo er ung og derfor godt kan blive lidt bange. hvis det har interesse så skriv bare.

Kommentér på:
Ny hest.. svært valg, uærlige sælgere

Annonce