{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
366 visninger | Oprettet:

Ulykke igår {{forumTopicSubject}}

jeg hva ude og trække en tur med Max og lige pludslig bliver han bange og hopper lige ind i mig.. jeg faldt til jord og havde slemme smerter i mit hovede, men min første tanke hva at få fat i Max, han måtte i jorde væk jeg råbte "Max Bliv her, du må ikke løbe væk!" og så stoppede han og kom tilbage til mig. Han kom hen og hjælp mig op, jeg mærkede mig i hovedet jeg havde masser af blod i ansigtet og havde så ondt Tårende kom jeg begynde at græde, men Max puffede sødt til mig og Langsåmt gik vi op af Mark vejen. efter vi havde gået et godt stykke tid kom vi hen til et hus jeg ringede på og en ældre dame kom ud og så forbløffet på mig. Jeg forklarede hva der hva sket og lånte en mobil jeg ringede til min mor og hun kom så hurgtigt som hun kunne. Langsomt gik mig Max og den ældre dame op af vejen og møtte min mor, vi takkede damen for alt hendes hjælp og så gik vi op på til stalden (Stald Shadock) og vi fik en til at tage sig af Max og jeg kom ind på toilettet og vi fik mig lidt renset, men jeg slap ikke for at komme op på skadestuen. Min mor kørte mig derop og jeg kom inde jeg fik det hele vuderet og fik mit ansigt renset og limet såret over mit øje. vi kørte tilbage for at gøre tingne færdig på stalden og så tog vi hjem..
jeg ved ikke rigtig hvad jeg slog mig på men tror det hva nogle sten... jeg syntes det hva uroligt at Max hørte på mig og løb ikke hjem! helt klart

<B>J-E-G-E-L-S-K-E-R-M-A-X

<B>hvis i vil se billede så tjek min pony Max..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ulykke igår
Kommentér på:
Ulykke igår

Annonce