{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
128 visninger | Oprettet:

jeg syns det er fordekt afos {{forumTopicSubject}}

og steme nogen ud bare fordi de kun har et billede eller de er sløret eller der ikke er så meget tekst.. for vi stemmer dem jo altid ud så men det syns jeg ik for det koster altså lige 5 kr og oprette en bruger det kommer joh nok flere ting

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeg syns det er fordekt afos
  • #1   19. apr 2005 Nu er det sådan at ; Når man har oprettet sin hest manuelt, og skal til at sætte billeder ind så står følgende ; Der SKAL være mindst 1 billede.
    Så kan i jo ikke afvise pga. det? Det er en regl Heste Galleri har sat! Derfor dem der har et billede af deres hest, kan ikke forstå at de ikke må komme ind, for de skriver jo man bar skal have et billede mindst.

Self. vil der kommer fler faker, men nok ik nu hvor det koster penge!

• #2   19. apr 2005 enig...

• #3   19. apr 2005 Hej.
    Jeg synes det er iorden at afvise når der kun er et eller to slørede billeder.Da jeg selv skulle oprette Annepigen, (min hest nr2) brugte jeg et par dage til at tage billeder og jeg brugte også et par dage på at lave rammer. Og vupti min hest kom ind på under 5 min. med kun 2 afviserpoint.Ok jeg siger hermed ikke at man behøver at knokle ligeså meget som jeg for det.Men lidt kan man altså godt gøre ud af det.Og det er jo ikke fordi at folk ikke ved hvad det drejer sig om for jeg kan se at nogle har været herinde før, Ja det var så bare min mening.

• #4   19. apr 2005 Hvad er der galt i at være forberedt?

Fra man hører om HG, til man er parat til at sætte sine billeder ind, må der da gerne være lidt recearch-tid.

Hvorfor skal man partout sætte sit ene slørede billede ind, og så derefter gå ud og tage flere billeder, man kan da lige så godt gøre det i omvendt rækkefølge.

• #5   19. apr 2005 Jeps, og eftersom det her stadig er et BILLED-galleri, vil jeg da mene det er ret vigtigt at man rent faktisk kan se hvad "billederne" skal forestille.

Kommentér på:
jeg syns det er fordekt afos

Annonce