434 visninger
|
Oprettet:
Er der brug for Fotografering {{forumTopicSubject}}
Hejsa..
Jeg har lige oprettet en profil her efter at have snakket med en jeg har taget nogle billeder for.
Vil så bare lige hører om du tror der er et behov for en som tilbyder at kører rundt og tage billeder af heste mod bestilling ?
Kender ikke så meget til området her, så ved ikke om der måske er mange der tilbyder den slags.
Karsten
maj 2004
Følger: 26 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 190 Svar: 1.338
nov 2003
Følger: 14 Følgere: 10 Emner: 229 Svar: 2.562
Men mange af brugerne herinde er så unge at din pris på markedspladsen er alt for abstrakt (hvis du forstår hvad jeg mener).
Har du en hjemmeside?
Kender du www.hestenettet.dk ? Der tror jeg du vil få flere potientielle kunder.
apr 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 50 Svar: 487
apr 2005
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
Nu er prisen her i min annonce på fotografering og en plakat. Jeg vil også tilbyde andre ting omkring fotografering af heste..
Måske kan man lave noget med hvor man samler en masse heste på en Rideskole og man så kan få forskellige foto-pakker at vælge imellem (koster omkring kr. 250,-)
Så ved ikke om det vil være en mulighed ?
apr 2005
Jeg har ikke bevæget mig så meget omkring det at tage rundt og fotografere heste, så .. ja har lige været ude og få lidt tips til steder jeg kunne oprette profiler ;o)
Har en hjemmeside, men den omhandler kun fotografering af "Mennesker og ting".. Min hjemmeside bliver rettet til iløbet af de nærmeste dage.
Men den kan ses her: www.vojensfoto.dk
nov 2003
Følger: 14 Følgere: 10 Emner: 229 Svar: 2.562
Du skal helt sikkert have nogle gode hestebilleder på din hjemmeside, der er allerede et par rigtig gode hestefotografer på hestenettet.
Men det er vel det samme med heste som med mennesker og kunstnerisk virke i det hele taget.
apr 2005
Som udgangspunkt kører jeg i hele Danmark, men igen, så vil der jo komme nogle udgifter til kørsel.
Jeg bor i Vojens i det sønderjyske, så Jylland vil nok være det nærmeste område ;o)
aug 2004
Følger: 10 Følgere: 15 Heste: 7 Emner: 66 Svar: 227
Og synes såmænd prisen er udemærket for både plakat, cd og det.
Men som de andre siger, bedste reklame er fra mund til mund.. Held og lykke med det
apr 2005
Nu har jeg altid haft det princip om, at man får det som man gerne vil når man betaler mig for det.. Så vil du gerne have billeder af muler.. ja så får du selvfølgelig det :o)
Er der brug for Fotografering