{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Loppefrøskaller
  • #1   6. okt 2008 Følger lige med.

• #2   6. okt 2008 Hejsa...
    Loppefrøskaller plejer altid at være rigtig dyr... Hvis det er fordi hesten skal have en udrensning af mave og tarm er hørfrø et godt alternativ, der virker lige så godt...

Husk bare at det skal enten koges eller blandes med kogt vand, da de i rå tilstand kan indeholde giftstoffer...

Massen bliver helt gelè agtig og så bare en håndfuld eller 2 op i krybben, når den r afkølet... anvendes ca en om måneden...

Et godt alternativ der har samme effekt... Håber det kunne bruges:-)

• #3   7. okt 2008 Roepiller eller betfor har samme virkning, det renser osse tarmen ud for sand og uhumskheder. Og er en del billigere end loppefrøskaller.. ;o)

• #5   7. okt 2008 Min hyps får roepiller 1 gang ugentligt, det har jeg aldrig haft problemer med.

• #6   7. okt 2008 Så er problemet løst, jeg har købt dem gennem min dyrlæge. Det skal være loppefrøskaller, da de vist er det bedste mod diarré. Min hest får dem sammen med græspiller over en måned. Græspillerne skal hun gerne blive ved med at have, da hun generelt har lidt sart mave. De er heldigvis ikke så dyre;-).
    Men tak for alle de gode indlæg!

• #7   7. okt 2008 Fridel L:

må jeg spørge, hvad du måtte slippe for hvor meget?

• Lene R
    Lene R Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Svar: 3
    #8   13. nov 2008 Jeg vil gerne høre om nogen har fundet loppefrøskaller billigere end 385 kr. for 4 kg, det er trods alt det nemmeste at fodre med for forebyggelse mod sandkolik.

Kommentér på:
Loppefrøskaller

Annonce