{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
281 visninger | Oprettet:

Så er det på tirsdag :/ {{forumTopicSubject}}

Så sker det på tirsdag, der kommer en og kigger på Pride smiley Har det bare så mærkeligt for hun er min første hest og en meget speciel hest, hun har forandret sig meget siden jeg fik hende og nu skal hun bare gå som selvskabshest smiley Jeg har selv valgt hun skal gives væk til en anden da jeg ikk har råd til at have en hest jeg ikk kan bruge til noget og har allerede købt en anden hest (frieser Danielle H ) som kommer engang i næste uge smiley

Hvordan havde du det da der kom nogle og så på din hest ?

Og hvordan havde du det da de hentede den ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er det på tirsdag :/
  • #1   19. okt 2008 Puha.
    jeg har "heldigvis" aldrig prøvet det, da jeg stadig har min første hest. som jeg snart har haft et år smiley .
    Men ville godt nok næsten ikke kunne klare hvis nogen skulle ud og se og prøve min mulle. og slet ikke hvis de kom og hentede ham..
    Da vi købte ham, kom tidl. ejer ned med ham, og man kunne os godt mærke at hun var meget ked af det, og bare gerne ville hjem igen. tror det er meget hårdt smiley

• #2   19. okt 2008 Har også haft hende i et år, men hun må ikk rigtig bruges til ridning måske kun få gange om måneden og vil gerne have en jeg kan bruge.. Håber også snart min nye hyp kommer for kan snart ikk vente mere smiley

• #3   19. okt 2008 Men heldgivis har jeg Lupa som er søn til Pride og håber jeg har Danielle når Pride blir hentet så kan de da altid trøste mig

• #4   19. okt 2008 StineBach smiley smiley

Tror også det er nemmere hvis de tager hesten med, med det samme for så skal man nærmest ikk gå og tælle dage ned.. så håber lidt hun vil tage hende med

• #5   19. okt 2008 Puha det er det værste jeg nogensinde har prøvet. Den første gang der var nogen at se på min gamle fjordhest var knap så slem, jeg havde ikke rigtig nået at få tænkt de tanker om at han snart var væk. Hun valgte så at han var for ung til hende. Men anden gang der var en at se på ham var den værste dag, det var min fødselsdag, hun var rigtig glad for ham og valgte at købe ham, hentede ham samme aften. Puha det var ikke sjovt jeg græd og græd, men vidste det ikke nyttede noget. Ham og jeg kunne ikke sammen mere samt jeg var gået fra kæresten og hesten var en kæresten havde købt "til mig". Så den dag hesten kom væk var også den dag jeg skulle tage endeligt afsked med min kæreste gennem 3 år. For det eneste der holdt os lidt sammen var hesten.

Dette var lidt en rodet historie, men for at gøre den kort er det rigtig hårdt. Jeg vil sige det er 100 gange værre end når ens hest skal aflives. Jeg græd mere ved at sælge ham end da min gamle pony skulle aflives.

• #6   19. okt 2008 Stine Back

Det kan du så godt have ret i smiley Men vil et eller andet sted håbe det for at have 3 heste opstaldet ude plus en masse andre ting så går det bare ikk med tiden

• #7   19. okt 2008 Kan helt klart godt forstå dig..
    Har også solgt min den første hest..
    Da de kom og kiggede på ham var jeg glad over at det var nogle heste mennesker som selv har en masse heste og har forstand på det smiley Så hjalp det nok også lidt at hende der fik ham kun var 3 år, så han ikke skulle lave noget vildt og voldsomt smiley
    Vi kørte selv op med ham, da vi gerne ville se hvor han skulle hen, og så fik jeg også sagt ortenligt farvel til ham smiley
    Men det er altid hårdt at komme af med sin hest..

• #9   19. okt 2008 Det var hårdt(havde haft nocturne i næsten 5 år), men alligevel godt på en måde.. for altså havde allered fået en ny pony, så havde desværre ikk så meget tid til den gamle smiley men der var nogle at kigge på den, som ville have den. men så en dag efter at de have fået den, ville de ikk have den alligevel, fordi den havde vorter, som vi havde fortalt dem !! men så nået tid efter kom der en rigtig flink dame og kiggede på ham, og hun sagde at ham måtte hun bare eje.. så vi kørte ham til nordjylland, hvor han kom til at stå et fint lille sted smiley

det var faktis hårdest at sige farvel første gang han blev 'solgt' end da han blev rigtig solgt.. jeg syntes at det var godt at vi selv afleverede ham, så vi kunne se hvordan han skulle bo smiley

skal til at sælge min anden pony Destany nu, men tror ikk det bliver så hårdt,da jeg ikk har været så glad for hende, som jeg vr for nocturne.

• #10   19. okt 2008 Ja jeg græd som en sindsyg da de første kom og kiggede på min gamle pony smiley

De havde nemlig taget traileren med på tur og ville have hesten med hvis det var den rigtige smiley Og det var jeg SLET ikke klar til, så da der kørte en bil med trailer begyndte mine tåre bare at løbe så jeg måtte overgive ponyen til en veninde som ikke andede en skid om den xD smaaaart smiley

Men det hårdt smiley

Kommentér på:
Så er det på tirsdag :/

Annonce