{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stald dk. horses
  • #1   23. okt 2008 Du kan sagtens få Torben til at hente, hvis du ikke har mulighed for selv at køre.

Hvordan det foregår? Jamen snak med ham om det. Har en veninde der ofte har købt, solgt og byttet med ham...

• #2   23. okt 2008 min erfaringer er at hans heste somregel ikke kan andet end at springe og nu er jeg dressur rytter .. vi købte en hest hos ham som vi fik at vide var 12 så da vi kom hjem og dyrlægen kom var den 15 , så måtte vi aflevere den tilbage og fik self pengene igen ,,

• #3   23. okt 2008 hejsa.

jeg har købt min hest hos ham, eller det vil sige vi byttede. han har da ikke kun springheste... synes da han har heste til mange formål. hn tilbød at komme med min, men jeg kunne ikke vente. så vi kørte fra jylland søndag for at sse og prøve sjors og mandag tog vi turen med trailer fra jylland og til rønnede med fantast bagi og sjors med retur....
    har ha jo også nogen gange flere heste end på hjemmsiden.
    har kun godt at sige om ham, super behandling.

hilsen nina

• #4   23. okt 2008 han har somregel mange flere heste end der er på hjemmesiden..

• #5   23. okt 2008 ja han har RIGTIG mange heste (:
    jeg synes han er en af de bedre hestehandlere, han behandler hestene fint nok, og dengang jeg skulle af med min pony som konstant smed mig af, ville han ikke have den fordi han ikke var sikker på han kunne sælge den, og ville ikke snyde kunderne (;
    der er også rigtig god service, man skal bare sige hvilken slags hest man søger, og så finder han nogen smiley
    min gamle rideskole køber næsten kun heste fra ham, og de er alle sammen rigtig dejlige ;D
    Det er ihvertfald mine erfaringer med dem d:

Fine 'n juicy/Anja - hvilken hest var det? da ikke jalle vel? s:

• #6   23. okt 2008 glemte lige at sige at han også både henter og bringer heste (;

og engang havde han et muldyr på 170 XD den var mega sød, og er du gaaal den havde store ører xD

• #7   23. okt 2008 Tatti : det var en hvid skimmel , jeg havde den kun 2-3 dage på min gamle rideskole.. så nej det var ikke Jalle , han er købt privat smiley

Kommentér på:
Stald dk. horses

Annonce