{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
252 visninger | Oprettet:

HEST SØGES {{forumTopicSubject}}

Hej..... laver denne annonce for min lillesøster på 13år... da vi lige er flyttet på en gård nær bramming, vil hun gerne snarest have sin egen hest/pony, vi har lige fået lavet ridebane, mark og sat bokse op smiley så da jeg har en hest , som hun ikke er så glad for at ride på, da den stikker af for et godt ord :S... Nå... men hun søger alså en hest/pony, stang mindst 138 højest 149-150cm den skal ikke være en der stikker AF! må ikke bide, sparke samt være ustyrlig i stalden, skal kunne stå alene nogen gange i højest en time, da vi ikke altid har mulighed for at ride sammen :S vil bare ikke have en pony der sparker hele lortet i stykker! hun har ik noget imod at den bukker bare det ikke er noget den gør bevist hele tiden, stejle gør som heller ik noget bare det ikke er ALT for højt og heller ikke noget den må gøre heletiden... hun har redet en meget VILD pony på en rideskole den elskede hun meget højt, den både stejlede lodret og bukkede højt, hun blev storset smidt af den hver anden gang. her til sidst vil jeg lige fortælle om, stedet vi bor! vi bor nær bramming, vi har en ridebane en mark der er opdelt i to, to bokse(den ene står tom, venter på en hest smiley en DEJLIG natur, ingen trafikerede veje lii rundt om hjørnet smiley dejlige ridesteder osv...... HUN ØNSKER IKKE EN HINGST, OG hesten/ponyen må være mellem, 6 og 13år, MÅ IKKE FEJLE NOGET, HVERKEN HOSTE; ASTMA ; ALLERIG; halthed eller NOGET OVERHOVEDET IKKE NOGET!! smiley da vi lige er flyttet har vi jo ikke så mange penge smiley så søger en hest / pony HELST GRATIS eller for meget få penge smiley HÅBER DU KUNNE BRUGE DET smiley ) KnuZ Tanja Og Anja (hende der søger hest)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HEST SØGES
  • #1   29. apr 2005 Flatus, du skal aldrig sige aldrig, jeg har fået 4 gratis heste..... som kunne rides den ene fulgte der udstyr med til også gratis...

• #2   29. apr 2005 nej nej okay fair nok, og ikke hidse sig op fra morgenen af smiley jo man skal da være heldig, men det er altså ikke helt ualmindeligt, det gælder bare om ikke at være kræsen og ha lysten til at arbejde lidt med hesten... tror det har meget at gøre med at man kender nogen som kender nogen osv.. smiley men det er klart skal man have en hest med godt potentiale og det så er det nok ikke lige i den ende man skal lede.... smiley

• #3   29. apr 2005 altså ment på den måde at det nok ikke er de dygtigste heste man får gratis, de kan sagtens være gode til skovture, ledt dressur og spring, den slags...

• #4   29. apr 2005 iøvrigt jeg glemte da at svare på det sidste, i mit tilfælde handlede det ikke om at jeg ikke havde råd, så derfor intet problem.... men ellers så ja, kan man da godt tænke på den måde, men vi må jo gå ud fra at hun selv har styr på økonomien til det, og der er jo også meget forskel på hvor mange penge vi bruger på vores heste, jeg selv bruger i gennemsnit ca 2200 om måneden på mine 4 heste, hvilket jeg ikke synes er dyrt, det er med smed, dyrlæge, foder og hvad der ellers skal til, udstyr derudover... nogen bruger det her beløb bare i opstaldning til en hest, det synes jeg er vildt... og nogen bruger mere..

• #5   29. apr 2005 Prøv at kontakte hesteplejehjemmet i århus, eller Michael B herinde fra.

du skal så bare regne med at der bliver holdt øje med hesten og forholdene skal være ordentlige.

• #6   29. apr 2005 Iøvrigt Flatus, så kender jeg en hel del mennesker der har fået gratis heste - jeg har bla. selv fået tilbudt heste. primært travere, der ikke løber hurtigt nok. Det handler vist mest om kontakter.

• #7   29. apr 2005 skal se vhad jeg kan gøre hvor meget er max. prisen??

• #8   29. apr 2005 hej... amalie:P prisen må højest være 5000 til 5500kr, da vi som sagt næsten lige er flyttet :S JER TO ANDRE smiley men vores økonomi køre meget fint smiley så der er ingen problerer det smiley

Kommentér på:
HEST SØGES

Annonce