{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge på als
  • #1   2. nov 2008 Gråsten! Absolut Gråsten!

Augustenborg, Alsia, har jeg og mange jeg kender virkelig dårlige erfaringer med + de er enormt dyre.

Har en veninde, som fik sin hest stukket 6 gange før dyrlægen kunne ramme rigtigt - samme dyrlæge var ude hos mig, rystede ekstremt pga. nervøsitet og mente hesten var vild fordi den trådte to skridt bagud. Hele hendes behandling af hesten var spild af penge.

En tredje oplevelse var da jeg red og dels passede en venindes hoppe - det kostede hende 7500 kr for en fejldiagnostivceret hest med flere besøg fra Alsia - de mente det var kolik, selvom jeg påpegede at hesten spiste, ikke rullede sig og havde afføring. Den udsendte dyrlæge ringede konstant tilbage til hospitalet for at blive guidet. Gråsten kom ud 1 gang og konstaterede nyresvigt.

Så jeg ringer kun til Alsia, hvis det er fuldstændigt umuligt at komme igennem til Gråsten og det er akut!

Gråsten hjælper meget gerne via tlf, og du kan lave aftaler med dem omkring medicin, hvis du ved hvad du har med at gøre. Fx aktivt kul fik jeg lov at hente ved Gråsten (et par heste havde været løse og spist af foderet), men ingen tegn på kolik - endnu. Alsia ville sende dyrlæge med det samme selvom hestene var friske og ingen tegn på kolik.

Louise

• #2   2. nov 2008 Jeg har Gråsten, og det har jeg altid været glad for.
    De tager det stille og roligt, og er ikke så pjattede.
    Jeg ringer kun til Alsia hvis det er noget virkelig akut, som bare skal klares lige på stedet !

• #3   28. jan 2010 Gråsten !! smiley

Kommentér på:
Dyrlæge på als

Annonce