{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

Stævne hvor tit?? {{forumTopicSubject}}

Heysan.. Jeg ser tit at folk skriver hos hesten, eller i deres profil tekst at de rider stævne 3-4 weekender i en månede.. Jeg er højst til stævne 2 weekender i en månede, da jeg syntes ikke selv magter at skulle stå tidlig op og være totalt frisk hver eneste weekend og så syntes jeg heller ikke jeg kan forlange af min familie at de skal være bundet af mine planer, ikke fordi der ikke er nok forældre opbakning, men de skal også kunne lave deres egne planer. Men ikke udelukkende derfor, mest af alt for hestens skyld, hesten er jo også "på" en hel weekend og stres (jeg beskylder ikke nogle konkurrence rytter for at stresse deres heste..

Når der så er nogle stævner jeg gerne vil til, vudere jeg hvad jeg helst vil til.. Altså er der en klasse jeg gerne vil ride, et mesterskab etc.

Jeg kan rigtig godt lide at have mine weekender til noget seriøs træning, hvor man har lige den ekstra tid der skal til nogle gange, og så elsker jeg det med at man kan gå rundt i laaaaaang tid og hygge med hesten. Lige vaske der, lige klippe der, lige pudse der hvis de trænger..

Hvor tit tager i til stævner??
Og i hvilket omfang syntes i det er korrekt for hest, rytter og familie etc.?

På forhånd Lisa

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stævne hvor tit??
Kommentér på:
Stævne hvor tit??

Annonce