Hvad er dette værd (Heste ting) {{forumTopicSubject}}
Det drejer sig om disse ting.
Har desværre ikke billed nu.
Det er en ponysadel hvor sadelpuderne kan flyttes så de passer mange små ponyer, den har været brugt på en shetter på ca 100 cm.
Lyserød runderlag er på og rigtig gjord, ikke bare den der følger med. og stigbøjler.
Hanken er desværre gået i stykker med den er sat på igen med en halmsnor som egentligt er bedre end den der sad på.
Et lille hovedtøj til en shetter på ca 100 cm.
Lille lyselilla striglekasse med indhold.
En CRW hjelm til en 5 årig.
En sikkerheds vest til en 5 årig.
Alt er pænt og velholdt og ikke brugt ret meget.
Hvad ville i mene dette ville være værd.
maj 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Heste: 2 Emner: 19 Svar: 140
dec 2007
Følger: 10 Følgere: 16 Heste: 1 Emner: 90 Svar: 162
og hovedtøj og sadel og striglekasse koster ikke kun 100 kr. du må da ikke vide hvordan man vurdere ting hvis du mener de 3 ting skulle koster 100 kr i alt.
dec 2007
det var da noget jeg kunne bruge til noget.
Andre der har forslag.
sep 2007
Følger: 28 Følgere: 44 Heste: 6 Svar: 2.894
hovedtøj 80 kr
striglekasse 50 kr
sikkerhedsvest 300 kr
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 39 Heste: 5 Emner: 134 Svar: 2.281
Det skal da for pokker ikke være os der skal bestemme, hvor meget dit gamle rideudstyr er værd. Efter min mening bør man ikke sælge brugt rideudstyr for alt for mange penge. Det skal jo ikke være sådan at det lige så godt kan betale sig at købe det helt nyt.
Hvis du rigtig gerne vil af med det, så skal det ikke koste alverden. Hvis du bare er nærig, så forlang da det dobbelte af hvad du har givet for det.
Brugt rideudstyr er bare ikke så meget værd. Face it!
dec 2007
men en ridehjelm der er næsten ny til 50 kr som en på msn har sagt til mig. det syntes jeg er meget for lidt.
og en hjelm til 600 som ny pris kan man da sagtens få 350 for hvis den er pæn. så har folk da sparet alligevel.
Og det er ikke jer der bestemmer. men de små priser mange af jer har sagt kan jeg ikke bruge. så jeg skriver bare at de priser hun har skrevet kunne jeg burge til noget. ikke at jeg lige vælger og gøre det på den måde. men de var mere realistiske efter min mening.
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 39 Heste: 5 Emner: 134 Svar: 2.281
maj 2005
Følger: 66 Følgere: 59 Heste: 12 Emner: 62 Svar: 2.010
Med de sindssyge høje priser som de fleste har herinde så kan du bestemt få mere end de 100 kr for både sadel, trense og striglekasse. ellers vil jeg gerne 150 kr
Sasha : Billeder vil hjælpe, men sadel, trense og striglekasse kan du måske sælge samlet til, tja 350 kr-500 kr.
Vest - 350 kr?
Louise
Hvad er dette værd (Heste ting)