{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg sætte mit føl til ? {{forumTopicSubject}}

Ja, mit elskede vokser rigtig hurtigt og er snart 4 måneder og han skal sættes tilsalg når han er et halvt, så det er meget rart at vide hvad der skal trænes med ham før han er klar og før at man kan få en god pris for ham.

Han hedder Special Edition
Ender med at blive ca. 145 vil jeg tro, da han allerede nu er under 10cm lavere end sin mor og skyder i vejret med lynets hast.
Han kan kåres i pintoaraber
Er efter OX araberhingst med stamtavle tilbage til 1800 og "hul-i-hækken" hoppe med fantastisk temperament.
Han ser umiddelbart ud til at få nogle rigtig fine gangarter ligesom sin far og elsker at springe over træstammer og grene på folden.
Ret nem at få til at vende sig til ting - Tog højest et par minutter at få ham til at gå på asfalt og sne.
Er i gang med strigletræning, hovløfte træning og grimetræning og er rigtig godt på vej.
Kan godt lide at smage på ting, men har snart lært hvad "nej" betyder, som jo er det sværeste.
Har nogle enorm søde vaner - såsom at rulle sig og kravle rundt i hele boxen når han får spåner - og jeg mener kravle.
Er nem at "flytte" rundt på. En arm på bringen og en om røven og du kan få ham til at flytte sig præcist som du vil.
Bliver nem at fravænde, da han allerede nu gladeligt går den modsatte vej end mor.

Når han bliver solgt vil han have lært at blive trukket i træktorv(eller være godt på vej) og lært at kunne blive kørt i trailer.

^Hvad skal jeg mere lære ham og hvor meget vil i synes jeg skal sætte ham til?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg sætte mit føl til ?
Kommentér på:
Hvad skal jeg sætte mit føl til ?

Annonce