{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af blandingsbatteri i bad 500 kr.
  • Reparation af klippo plæneklipper. “ rekyl” og snor mangler efter sigende. + tjek 900 kr.
  • Reparation af taginddækning / tagfals ved tagvindue (2 små steder) 1.200 kr.
  • udskiftning af lås 530 kr.
  • Rengøring 2.300 kr.
  • Problem with wanshing machine, probably with the door (Bosh, error -61) 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender du Karlslundegården ?
  • Fia Dufour .
    Fia Dufour . Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 58 Svar: 268
    #1   27. nov 2008 har engang set det i sommers.... det så meget godt synes jeg....

• #2   27. nov 2008 Jeg kender godt KAR. Min datter har redet på rideskolen for en del år siden.
    Der er flot, og der er vel efterhånden to små og et stort ridehus. Det er hovedsageligt en springklub, så hvis du er dressurrytter, så er det ikke der du skal parkerer din hest. Der er ikke så meget foldtid, mener jeg, og det købes ved siden af boxprisen.

• #3   27. nov 2008 Jeg har været der til stævner mange gange .. FEDT sted, og søde mennesker smiley

• #4   27. nov 2008 Jeg ahr både redet der (for længe siden), og har ellers været derude mange gange efterfølgende da min veninde stod derude. Men du kan spørge hende hvis det er, hun ved nok alt; SALA. Hedder hun herinde.
    - men kar er vel et fint sted, ikke noget jeg bryder mig om, syntes der er mange snobber hvilket gør det nedern at være der når tøserne er indelt i grupper. Foldene er vidst heller ikke de bedste, kun sommerfoldene.
    Men ellers er der jo fine ridemuligheder, man kan altså også sagtens stå der som dressurrytter, men du skal nok tjekke spring-undervisnings tider først, for der køre både rideskkole & springundervisning på samme tid = at der kun er 1 ridehus ledigt som er MEGA lille :). men tjek det da ud.

• #5   9. jul 2016 Det er det mest fantastiske sted jeg kender folk er ven enlige staldene er smukke helt perfekt sted

Kommentér på:
Kender du Karlslundegården ?

Annonce