{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

sidste dag med parten :-( (lang) {{forumTopicSubject}}

ja i dag var så min sidste dag med monti

jeg er så ked, af alle de ting vi ikke nåede, det hed hele tiden "til næste sommer" men den sommer kommer vi ikke til at opleve sammen som det ser ud nu.

du lærte mig at bid ikke altid er vejen frem, og at store heste også kan være flinke, at springe selv om det dog aldrig blev mere end 50cm. du lærte mig det fantastiske bånd mellem hest og rytter, du lærte mig at ride uden sadel. du lærte mig hvordan man har en god galop, du lærte mig at have det sjovt selv om at det hele så sort ud. du fik mig til at stole på dig, og F... jeg kommer til at savne dig. du var "min" hyp, vi skulle have været til stævner, og vi skulle have været til store heste dag,og vi skulle have redet uden udstyr af nogen form, også i spring, men da du nu skal flytte bliver indet af det til noget. jeg kan ikke holde tårene tilbage, når jeg sidder her og skriver, tænk du kommer ikke travende eller galopperende mig i møde på folden længere, jeg skal ikke se dit fjoget ansigt når du tigger længer, ,jeg oplever ikke flere af dine kys, som du er blevet så god til. jeg skal ikke hele tiden holde dig i gang, og se dine smukke bevægelser længere, eller have de "sjove" kampe med dig længer fx om vi skal op af skrænten, og om hvilken vej vi skal og hvilket spring vi skal springe, og om vi skal ind på banen eller ud.



jeg vil ikke kun huske de gode ting fordi så er det ikke dig jeg husker. jeg vil huske den gang du stak op ad skrænten i galop også kunne du ikke tilsidst så du sprang op, og den gang hvor de små børn med prarplyerne lige pludselige var meget farlige, eller den gang hvor du stak af i fuld galop ud af spring banen og hen til de andre, eller dengang hvor du ikke ville have sadlen på igen også hoppede du og den faldt af, eller i dag hvor du troede at du kunne løbe mig ned.



jeg vil også huske diq for dengang hvor du bed i min sodavands flaske og hvor du fik en lille smugle. eller dengang hvor du var løs på spring banen, og du satte i trav ud på marken og spiste en vissen tidsel.



og jeg vil altid huske dig for den første gang jeg red på dig, jeg var redselslagen for dig, du gik lidt dine ejne veje, og satte i trav, og jeg ville enligt ikke have valgt dig, men du hoppede ind i mit hjerte aligevel, og anden gang jeg red på dig, var vi på spring banen og der var du ivrig. men vi fant hurtigt kemien og efter et par gange havde vi det dejligt, vi begyndte at trave en smugle og så sprang vi, og tilsidst galoppen.



sorry jeg har skrevet så meget og jeg håber at i kan forstå mig.


hilsen stine



En god heste træner kan få hesten til at gøre alt,
en fremragende heste træner kan få hesten selv at ønske det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sidste dag med parten :-( (lang)
Kommentér på:
sidste dag med parten :-( (lang)

Annonce