Kender i det. Sælger aner intet {{forumTopicSubject}}
Ja kender i det herinde med at man skal spørge ind til en annonce om feks udstyr. Det er ofte svært på billederne af se hvad udstyr det er som feks str, matriale, mærke osv.
Når man så spørger så får man et "helt-hen-i-vejret" svar.
Er ret træt af at folk ikke ved hvad de sælger. Særligt med sadler. Eller feks hovedtøj, er det ægte læder eller ej osv.
Skulle på et tidspunkt have en bomløs sadel og spurgte efter str altså om det var en 0-1-2-3 men sælger anede ikke hvad je talte om og sagde det var en 17 tommer. Hun skriver så senere til mig at hun har fundet ud af hvad jeg mener og at det er en str 2. Jeg siger at så ville jeg gerne købe den. Jeg får den tilsendt og så viser det sig at det er en str 3 som er ALT for stor til en islænder. Så den kunne jeg slet ikke bruge og måtte sælge den videre.
Har ligeledes købt en tøjle da sælger påstod det var ægte læder men da jeg fik den var det sådan cirka alt andet.
Jeg ved godt at sælgerne herinde ofte er børn og ikke gør det for at være træls. Men derfor er jeg godt træt af det aligevel.
apr 2008
Følger: 72 Følgere: 70 Heste: 4 Emner: 177 Svar: 1.005
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 33 Heste: 4 Emner: 29 Svar: 1.580
dec 2005
Følger: 43 Følgere: 49 Heste: 3 Emner: 152 Svar: 1.388
hahahaha.. vil gerne se dig kende forskel på en bomløs saddel str. 2 eller 3, over et billede
jan 2006
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 4 Emner: 198 Svar: 9.356
Kender i det. Sælger aner intet