{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

EN SØRGELIG HISTORIE :'( {{forumTopicSubject}}

Det var min lille welsh mountain hoppe lady på 8 år som der fødte det lille hingste føl prins, han var bare det dejligste lille føl man kunne tænke sig, han var lysebrun med en bred blis og fire høje hvide sokker. Det er ca. 2 år siden det skete med ham, ja at han døde. Mig og min lille søster var over på mink farmen, det var der de stod opstaldet sammen med pontus ( hingsten ) og komet som er en vallak, de er ikke mine ponyer de to men ham manden som ejer mink farmen. vi gik ind af den store jern låge det var mig der skulle have lukket den, men jeg var dum nok til bare at smække den i så den blev skubbet op igen, det havde min lille prins opdaget, da de ikke står i en indhegning løb han ud af lågen, imens var jeg og min søster inde i et lille skur for at hente noget hø til dem, da vi kom ud fra skuret kunne vi ikke finde prins, vi tog en træk snor på lady ( hoppen ) og trak hende rundt på mink farmen, selv hun var nervøs da vi så var nået farmen rundt og var kommet ned til skuret igen opdagede vi at lågen stod åbnet, jeg slap lady og vi styrtede ned af den lille grusvej og ud til vejen, vi så at han stod længer nede ad vejen, bare over på den modsatte side, lady vrinskede nede fra grusstien og prins vrinskede tilbage og satte kurs hjem mod farmen, jeg opdagede at lady var kommet ud til vejen hvor vi stod og kaldte på prins, men da prins så sin mor satte han i fri galop, men da han vendte over vejen var der kommet en bil i fuld drøn og væk var han så, bilen fortsatte bare væk i den samme fart som før, vi sprang ud til prins han var blodig og kun et lille føl, jens som ejer farmen havde hørt at vi skreg og han var kommet i fuld fart for at se hvad der var sket, han konstateret at prins var død. vi var færdige begge to, jens kontaktede min mor og hun kom lidt tid efter, jens sagde til min mor at han nok skulle lave et fint grav sted til lille prinse mand, og vi kørte hjem, vi kørte ikke ud på farmen i ugevis det var først da jens ringede en fredag og spurgte om vi var interesse i at komme ud at se til prins grav sted, og lady savnede også nogle at snakke med, vi blev enige i at tage der ud. Lille Prinse mand var en stor stjerne på farmen, men en lille lysene stjerne på himlen, du savnes meget her på jorden... det var det der kom til at stå på hans gravsten i det lille bed med blomster og en lav hæk rundt om det sted han blev begravet. denne historie er opdigtet men det kan ske i virkeligheden så pas på dine ponyer, og tænk inden du gør noget.... skrevet af Tanja Jensen 16 år
HAR SELV SKREVET HISTORIEN! smiley
Plizz skriv hvad du sys om historien:D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EN SØRGELIG HISTORIE :'(
Kommentér på:
EN SØRGELIG HISTORIE :'(

Annonce