29. nov 2003 Følger: 23 Følgere: 176 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.389
Mit dejlige opstaldningsted :-) {{forumTopicSubject}}
Har min lille hyps opstaldet i den dejligste løsdrift med selvpas, vi siftes til at fodre og tage klatter og man har ca 5 vagter om ugen.. har hele tiden været fint, men jeg er syg og lige nu går jeg på sådan noget på kommunen hvor de skal finde ud af hvor meget jeg kan og om jeg kan arbejde igen.. så skal være der hver dag til jeg ikkekan mere..
Går tit tidligt, så kan desværre ikke tage direkte i stald for så skal jeg være der ude i mange timer før jeg kan fodre og har jeg ikke nergi til.. og tager jeg hjem kan jeg ikke nå at sove til middag (har måske en time der hjemme) og så bliver jeg helt vildt træt og falder i søvn i bussen
Så har været rigtig svært og har tit måtte bede deandre tage mine foder vagter, hvilket man jo får dårlig samvittighed over
Men så ringede opstalder idag, de vil mod betaling gerne tage alle mine vagter mens jeg går i det kursus
selv om de ikke vil have fuldpas heste mere.. synes bare det er så dejligt de gider.. så fedt med så hjælpsomme mennesker..
Bliver bare lidt ked over at min veninde der ude lyder skide sur (og hun har ikke taget vagter for mig for hun kan aldrig de dage) og hentyder til at det er gået ud over hestene og d ikke har fået mad.. har altid fået en til at fodre for mig og kunne jeg ikke finde en er jeg taget der ud lige meget hvor dårlig jeg var.. for skal jo ikkegå ud over hestene.. men heldigvis kun hende.. alle andre har været super forstående
Er så glad for at stå der
super sted hvis nogle mangler løsdrift plads til hoppe -)
nov 2007
Følger: 50 Følgere: 52 Heste: 5 Emner: 296 Svar: 870
Det er dejligt..
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.437
nov 2003
Følger: 23 Følgere: 176 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.389
aug 2007
Følger: 103 Følgere: 120 Heste: 2 Emner: 664 Svar: 3.104
Mine står også et super fedt sted !
Med de fleste facelititter, og mine bliver muget af staldpersonlaet
jan 2007