{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Snobber. {{forumTopicSubject}}

synes at folk her inden er begyndt at blive lidt for snobbet.. Prøv at give folk en chance for at komme ind?? Det er ikke alle der gider at skrive en livhistorie om deres hest og hvis man kan se hesten og at billederne er sjove, så prøv at se denne hjemmeside som et sted hvor man møder nye folk med hver deres måde at interessere sig for heste på.

Der er mange forskellige måder at have hest på, og synes alle skal have en chance for at dele deres oplevelser med andre.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snobber.
  • #1   3. dec 2008 Der er jeg ikke helt enig.

Man behøver ikke være en snob for at afvise andres heste.
    Du ved godt at ca. halvdelen af dem der prøver at oprette en hest herinde faktisk bryder reglerne på en eller anden måde, ikke?

Det er derfor de bliver afvist.

Men jeg er enig i, at siden er til for at man skal møde nye mennesker og have det sjovt.

• #2   3. dec 2008 hvad har det med snobberi at gøre ? smiley

• #3   3. dec 2008 Sipo: lige præcis, der er ikke noget mere tralst end når folk "låner" ens billeder uden at spørger om lov, og folk så bare byder velkommen

• #5   3. dec 2008 Dette er et galleri, hvor en del af det er at skrive en god beskrivelse...

Det er jo ligesom at lade folk komme ind i cirkus uden at de har et talent xD

• #7   3. dec 2008 jeg overtræder ikke noget som helst og min hest kom fint ind men synes ikke det kan være rigtig at alle ikke få en chance.. Troede bare at denne side var for alle, og det synes jeg ikke det er.

snobber var for at fange jer.. men det er ikke alle der har alle sløret billeder og synes det iorden der kun er to billeder når folk skriver at hesten er død og de skal have skanne billederne ind. synes ikke det her sted er for alle mere.. en blev afvist fordi hun kun have stævne billeder...

• #8   4. dec 2008 Nej ikk for fakere. Men helt ærligt. Sys så os lige man skal have styr på hvem og hvorfor man sige og afviser en for at være fakere. Da jeg fik min første pony herind var der en der sagde jeg var faker fordi hun kendte ponyen. Hun vidste så bare lige ikke at det var mig der nu red den. Så hvis man afviser en såkaldt faker, skal man bare være sikker på personen også er det.

• #9   4. dec 2008 På en måde er jeg enig med dig, folk kan virkelig være lidt for kritiske.

Min ponys part oprettede ham med nogen af mine billeder hvor jeg red ham (havde sendt dem til hende, så der var intet hestegalleri.dk logo på), og tre af sine egne. Og selvom der stod at han var hendes part både i beskrivelsen og i navnet, så blev hun afvist for at være faker, fordi de havde set min profil.

Selvfølgelig er det bedre at være for forsigtig end for lidt, men synes nu at folk skal tjekke tingene igennem inden de beskylder andre for at stjæle, for det er jo det man gør, når man faker.

Men er også enig med alle de andre, folk med to slørede billeder og ingen tekst bør ikke komme ind, og selvfølgelig heller ikke rigtige fakere (;

Kommentér på:
Snobber.

Annonce