{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

Chikane mod heste. {{forumTopicSubject}}

Er danskerne ved at blive ligeglad med andre levende væsner?.. Jeg synes snart det er for meget. Jeg harselv oplevet noget lign. med mine heste, men troede ikke det var noget der skete jævnligt.. Føj, jeg får en dårlig smag i munden over at være menneske...

http://www.heste-nettet.dk/nyheder/4723/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chikane mod heste.
  • #1   4. dec 2008 Hold kæft noget svineri! ;s Skolen burde sgu erstatte de 200.000 kr! ;s

Haha Theis, hvor godt xD!

• #2   4. dec 2008 Okay jeg spørger rimlig dumt men hvad er chikane ? XD

• #3   4. dec 2008 De skal fandme have en røvfuld der basker!
    Det gør mig så arrig. Møgunger.

• #4   4. dec 2008 der har også været en artikkel i Ridehesten junior om det :s det er godt nok noget tid siden

• #5   4. dec 2008 Vi har problemet herhjemme hvor der tit kommer nogen på knallert/scooter og synes det er evig sjovt at kaste øl flasker/dåser efter hestene. Især min hingst som går helt ud til vejen er hårdt medtaget og er rigtig grim pga. sår lige pt (dog er nogen af dem bidsår fra en anden hest) men der ligger stort set altid knuste glas, dåser, poser eller sten/grene på folden...

• #6   4. dec 2008 når man snakker skole elever, ved skolen, er forældrende der jo ikke, så det er skolens ansvar, jeg mener at det er en dårlig skoleleder. uanset hvilken dyr det drejer sig om skal børn lære at være gode ved dem.
    Jeg mener også at skolen bør stå til ansvar.

• #7   4. dec 2008 Ja, men skolen kan jo ikke stå til ansvar alene.. Jeg synes så afgjort at skolen har et ansvar og bør påtage sig det, men hvis eleverne hjemmefra får indtryk af at det er okay og at heste (eller andre dyr) ikke er noget med følelser ell. lign. så står skolen jo ikke særligt stærkt med deres løftede pegefinger.. Men der kunne muligvis være noget mere dialog (ved ikke om det er tilfældet, men det virker ikke som om at der er dialog mellem skolen og forældrene).. Men udmeldingen fra skolelederen med at ejeren bare kan vente med at lukke hestene ud til efter at skolen er lukket har i hvert fald gjort at der ikke er særlig meget tolerance eller respekt fra min side..

• #8   4. dec 2008 MØGUNGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Der står godt nok i loven at man ikke må slå børn, men der står ingen steder at man ikke må kaste dem op i luften, også glemme og gribe dem:0)

• #9   4. dec 2008 Camilla: Det må vi prøve....

• #11   4. dec 2008 Møgkælling meget muligt.. Men min fjordhoppe blev også "lånt" en dag jeg ikke var hjemme.. Men rytteren kom til skade og gav mig skylden..

• #12   4. dec 2008 Ufatteligt :s

Har selv oplevet jeg var til en fest en gang (sådan en garage fest xD)
    Så det var sådan halv udenfor og i sommerferien, ham vi var til fest ved havde så de der soft gun pistoler (Som skyder PÆNT hårdt!! ) Der gik så 4 heste på marken overfor huset, de skulle da lige skydes på :s
    Kæft hvor blev jeg gal ! - Havde jo lige set hvad de pistoler kunne gøre på en menneske krop smiley

• #13   4. dec 2008 Jeg bliver bare så gal når jeg hører om sådan noget!
    Den ridebane jeg rider på ligger ved siden af en skole og en dag havde ungerne derovre fra leget på banen så den var fyldt med underlige ting (legetøj, sten osv.) Jeg opsøgte skolelederen og fortalte ham om sagen. Heldigvis var han forstående og satte ungerne selv til at rydde det op og gav desuden strenge ordre til at det måtte de aldrig gøre igen.
    Synes ihvertfald at det var fair(:

• #14   4. dec 2008 hahahha theis xD

Kommentér på:
Chikane mod heste.

Annonce