{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
307 visninger | Oprettet:

snart farvel - (hund) {{forumTopicSubject}}

Ja, min bedste ven gennem snart 10 år, nemlig min cavalier King Charles Spaniel hund Theo.
Han er lige pludselig begyndt at se så gammel og slidt ud, han vil ikke lege mere og sover næsten 24/7.
han bliver 10 år til Februar, men de burde sagtens kunne blive hvert fald 13-15 år. Han er født UDEN den hjertefejl som mange Cavalier har, han blev opereret for kræft i starten af 2008, og efter der kvikkede han lidt op, begyndte at lege igen osv osv..
men nu ligger han bare, spiser, sover, leger i ny&næ en lille smule med mig, og ligger ved mig i sengen eller på sofaen.

Jeg elsker den hund udover alle grænser, og jeg kan ikke forestille mig hverdagen uden ham, når jeg ser på ham kan jeg ikke lade vær med at få tårer i øjnene, for det eneste jeg kan tænke på er den sidste dag med ham.
hvis jeg skulle vælge skulle han være her forevigt, men selvfølgelig, intet varer forevigt.

Han har en så speciel personlighed, han er virkelig som et menneske forklædt i en hundekrop, han vil gå gennem ild&vand for mig, og stoler 200& på mig, og omvendt med mig. jeg vil gi alt for ham, men jeg er bange for der ikke er lang tid tilbage? /:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  snart farvel - (hund)
Kommentér på:
snart farvel - (hund)

Annonce