følger med i samtaler... {{forumTopicSubject}}
har i det nogengange sådan at det føles som om hestene følger med i de samtaler man har med andre omkring en???
idag da jeg var ude for at fodre sammen med min mor, stod vi lige og snakkede inde i stalden/løsdriften og mens vi står og snakker, kommer min traver tøs listende bag mig, og stiller sig bar og lytter, ørene flakker frem og tilbage, og vi bliver virkeligt over begloet, det var egentligt lidt hyggeligt at hun sådan deltog i samtalen, og hun stod altså ikke bare og sov, hun stod bare og kiggede frem og tilbage på os, mens hun ligesom lyttede, og talte man til hende bevægede hun læberne ligesom om hun prøvede at sige noget, ved godt det lyder lidt underligt, men det føltes virkeligt som om hun var en del af samtalen...
jun 2006
Følger: 63 Følgere: 64 Heste: 9 Svar: 1.626
dec 2005
Følger: 103 Følgere: 99 Heste: 2 Emner: 138 Svar: 1.326
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 27 Svar: 144
Min gamle part stod jeg tid og havde laaaange samtaler med, han stop også bare og lignede en der lyttede, og forsøgte at svare ved at f.eks nulle mig på armen med hans mule eller sådan noget, ellers stod han bare indtil mig mens jeg snakkede løs, og hans øre var kun på mig..
Sådan noget er bare hyggeligt
følger med i samtaler...