{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækhlipning 1.300 kr.
  • Vask/tøaskime stoppet til. Pumpe virker måske ikke- slangen tilstoppet 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Havearbejde 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hest på prøve
  • #1   23. dec 2008 da jeg skulle sælge hest sagde jeg nej til alle som spørger om at få den på prøve.
    man ved ikke hvilken hest man får tilbage..
    den kan være skadet eller andet..

- men selvfølgelig er det dit eget valfg smiley

• #3   23. dec 2008 Jeg ville også sige nej, men derimod tilbyde at de kunne komme og ride den hver dag eller nogle gange om ugen i en periode, der hvor hesten står, så kan du holde øje med dem, og de har en ærlig chance for at finde ud af om det er den hest de vil have smiley

• #4   23. dec 2008 jeg syntes det kommer an på hvad hesten koster.. er det nu en hest til over 50.000 kan jeg godt forstå nogen vil have den med hjem og prøve den et par dage.. men er det en hest til "normal" pris syntes jeg ikke det burde være nødvendigt, er man i tvivl kan man jo bare komme hos ejeren og prøve den et par gange..

• #6   23. dec 2008 Man skal ikke altid tænke dårlig !

VIlle i måske ikke også gerne have en hest på prøve hvis i nu bode 2 timers kørsel derfra?? Det altså ikke nogen man bare gør hverdag !

Syntes at sætte en hest på prøve er en god ide smiley
    Men som der er blevet sagt så skriv kontrakten så alt er i orden sådan at de i realiteten har købt ponyen men har 14-30 dages returet smiley

• #7   23. dec 2008 tak for alle jeres svar. Nu ved jeg da hvad jeg skal fortælle hende.
    God jul allesammen

• #8   23. dec 2008 Jeg har haft to ud af tre heste/ponyer på prøve inden jeg har købt, og det har hjulpet mig rigtig meget..
    Men det har været forholdsvis billige heste, så ejeren har ikke haft ½ million på spil - selvfølgelig stadig en hest de holder meget af, men så har vi haft meget kontakt i prøvedagene, så de har sikret sig, at det er som det skal være..
    Men personligt ved jeg ikke om jeg ville sende hesten på prøve.. Det ville jeg nu nok, hvis det var en person jeg stolede på. Men det skulle kun være, hvis eventuelle købere var sådan rimelig sikre på forhånd, så det ikke bare var spildt, hvis hesten kommer tilbage..
    Ellers, ja, så er det jo en rigtig god at tilbyde eventuelle købere at prøve hesten hos dig selv nogle flere gange. Og du kan eventuelt undervise, da du jo kender hesten og dens små "særheder" smiley
    Men ja - sørg for at have kontrakt iorden, hvis du sender den ud på prøve!

• #9   23. dec 2008 Vi sender ikke vores heste på prøve.

Vi har før fået heste hjem, som vi skulle starte helt forfra med. Så det er vi gået fra igen, simpelthen for at undgå at hestene skal igennem alle mulige dårlige oplevelser.

<i> - Jette

Kommentér på:
hest på prøve

Annonce