{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

Bud. {{forumTopicSubject}}

Hold kæft hvor jeg bare hader når folk skambyder...

Nu har jeg efterhånden haft mit frieserføl til salg i 10 mdr. og jeg får bare ondsvage bud flere gange i måneden... det irritere mig virkelig at folk ikke kan finde ud af at byde realistisk, det får mig virkelig på, at folk tror de kan få en renrace hest med papire for ingenting, og det er sq lige meget hvilken race det er... nøj man det kan bare få mit blod til at koge!!

ved ikke om jeg må link til min annonce på dba herinde, meen jeg kan sende et link...

Andre der har prøvet noget ligende?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bud.
  • #1   1. jan 2009 Må jeg se ham? evt. send link pb..

<i>Nanna</i>

• #4   1. jan 2009 Kender det! Jeg har oz min hest ilsalg smiley
    Og så er der en der skriver om jeg går 10.000 kr ned?!
    NEJ! Hun koster 20.000 kr er det er ik en fair pris?
    Seriøst! Jeg heder det!!

• #5   1. jan 2009 team firk: uhha det kender jeg godt, jeg havde en wintec sadel til salg, helt ny jeg havde godt nok ikke nogen fast pris på den, meen áfligevel blev folk ved med at byde 200-500 kr, for den.. og det er bare så træls når nu de godt ved den koster meget mere... fik den så heldigvis solgt til en rimelig pris.. så det er jeg glad for, og hende der har købt den er vist vældig glad for den så det er altid rart...

Sanne: ja lige netop, sender dig lige et link til min annonce, det er lidt det samme her, dog syntes jeg det her er værre....

• #6   1. jan 2009 nej det er træls, men måske du skulle overveje om ikk føllet er bare lidt for dyrt, når du ikke har fået det solgt endnu? smiley

• #7   1. jan 2009 Maiken: jo det vil jeg da mene... jeg har også sat mit frieser føl til de her 20-25000 kr, og så er der en der buder 1500 kr, altså hallooo hvad sker der lige?

Laura: hvad? selvf. gør man ikke det, meen derfor behøver man sq da ikke lige frem at skambyde så groft!!

• #8   1. jan 2009 Janni: det er han jo nok! men jeg regner da med at folk de byder på ham når det står i annoncen....

• #9   1. jan 2009 hm ja.. men måske du skal sætte beløbet ned alligevel..
    Nogle tør knap nok at byde, lige præcis pga sure sælgere, også selvom de måske er seriøse bydere.. De ved jo ikke om du bliver sur hvis de byder 5000 kr under...
    Hvis jeg virkelig gerne ville sælge, og der var gået så lang tid som med din, så havde jeg nok sat prisen ned, og samtidig bedt folk komme med et realistisk bud..

• #10   1. jan 2009 hesten er desværre ikke mere værd, end det man får for den smiley
    - selvom man måske synes det er unfair..

• #11   1. jan 2009 Janni: Tja det er der nok noget om....jeg vil virkelig gerne sælge ham, det er lige før jeg er desperat efter at komme af med ham...for jeg syntes det er synd at han bare står for jeg har ikke tiden til ham, og tiden bliver mindre i år, pga. studie osv... kan jeg evt. få dig til at se på min annonce herinde og se om der er noget jeg mangler??

• #12   1. jan 2009 Janni: du har så ganske ret!!!

• #13   1. jan 2009 Tjah - min hest stopd til 85.000 og fik et bud på under 10.000 kr :s

Dog har jeg lige sat hende ned til min mindste pris !
    Men syntes godt nok det var at skam byde på det groveste ..

• #14   1. jan 2009 for det første, så er det vel for dig lidt lige meget om føllet bliver kåret eller ej.. det er vel op til køber selv.. Kåring betyder penge der skal bruges, i købers øjne... Jo flere krav = jo færre købere..
    så ville jeg sætte en pris i annoncen, så køber har noget at byde udfra.. der er ikke noget mere irreterende, end når der ingen pris står.. det kan tit skabe splid mellem sælger og køber.
    Og for at gøre hesten mere attraktiv, så tag nogle billeder af ham udenfor og gerne i bevægelse..

• #15   1. jan 2009 Theis: det er jo ikke herinde personen har budt men på dba.. og der står en pris!!! også syntes jeg ærligt talt du skulle tage det en smule med ro, du fare jo op uden at vide noget som helst om den annonce, du tror jeg straks det er herinde selvom der faktisk står at den er på dba, og der har du vel næppe været inde og tjekke har du??

Christina: hvis det så bare havde været 10.000 han havde budt under syntes jeg ikke det var så slemt... meen når han byder 1500 kr for en hest der står til 20000 kr, så syntes jeg det er til grin...

Janni: Ja, det er selvf. rigtig nok.. Prisen vil jeg så sætte ind igen, dog lidt lavere.. billeder udenfor har jeg, meen hver gang jeg prøver på at oploade dem herinde, skriver den at de er for store... derfor står der også at jeg kan sende flere billeder af ham... har også en lille film-klip med ham, i løb eller hvad man siger......

• #16   1. jan 2009 Tanja

Helt enig smiley

Kommentér på:
Bud.

Annonce