27. okt 2007 Følger: 103 Følgere: 102 Heste: 3 Emner: 296 Svar: 886
Hun er halt :/ ´Hjælp {{forumTopicSubject}}
Neiijjj... oka nu får i hele historien..
IDag skulle jeg ud til min part Belisha:) Jubiii, og min mor og far skulle så med i skoven. en rigtig hygge tur :)hehe. Men hun lå så ned i boksen da jeg kom det var første gang hun har gjordt det da jeg har set det :). Men jeg sadler hende op og hun er lidt mærkelig.. Så sætter jeg mig op.. hun går lidt fremad men bliver ved med at prøve at gå hjem... jeg kunne mærke hun gik underligt og hoppede så hurtigt af jeg kuinnne.. hun er så MEGET halt på bagbener/hoften..tror det var højre..så vi går tilbage selvfølig og sadler af..ARRR en trist dag ;/ æv.. Og man kunne bare se det gjorde ondt.. jeg fik det rigtigt rigtigt dårligt ;/&
Men hun var ikk halt kl 11 da hende der fører stalden tog hende ind .. jeg kom kl 1. (hun står inde lidt om dagen da hun er ved at blive alt for stor)..
Hvordan kan hun være blevet halt?
hvad kan jeg lave med hende nu?kan jeg gå en tur i skoven :)? tak for hjælpen
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.053
det er meget muligt at den har fået en hovbyld når det er kommet så hurtigt...
hvad du kan lave med den?? strigle og nusse indtil i ved hvad der er galt
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.437
og så hedder det stille og roligt trækture og gerne på blødt underlag, indtil hun er friskere.
apr 2006
Følger: 73 Følgere: 110 Heste: 5 Emner: 121 Svar: 558
feb 2007
Følger: 59 Følgere: 55 Heste: 2 Emner: 32 Svar: 184
Er hun i fol? Kan det evt have noget med vægtbelasningen/ størrelsen på føllet osv at gøre så....
Jeg ville give hende ro et par dage, medmindre hun har meget ondt eller har febber samtidig. Hvis hun stadig er halt efter et par dage, ville jeg få det tjekekt af en dyrlæge..
okt 2007
Følger: 103 Følgere: 102 Heste: 3 Emner: 296 Svar: 886
Hun er halt :/ ´Hjælp