{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

God dyrlæge til øjne, søges i Esbjerg. {{forumTopicSubject}}

Hejsa... Er der nogen herinde fra der kan anbefale en god og dygtig dyrlæge, der ved hvad de laver??? Min hoppe har noget lign af øjenbetændelse.. Jeg har haft dyrlæge ude 4 gange nu, og den behandling min hest får hjælper ikke... Første gang dyrlægen var ude.. fik jeg noget øjensalve.. så burde tage det i øjene.. Men det hjalp ikke.. 2 gang, var de to dyrlæger ude, fra samme firma.. og de blev enige om der skulle prøves noget andet.. dog ringede de til en 3 dyrlæge, for at spørge til råds.. og jeg fik noget andet til øjet.. Det har altså stadig ikke hjulpet...

Da jeg så skulle have min elskede vallak aflivet.. fik jeg den samme dyrlæge til at tjekke hende igen, da det jeg fik ikke har hjulpet på øjet.. jeg får en ny flaske af det samme.. og hun siger det burde tage det.. hun ville kigge forbi nogle dage efter.. Og da så det fint ud.. og den flaske skulle bare bruges færdig..

Nu har min hest så stået i ca 14 dage uden behandling.. og nu begynder det altså at komme igen.. Nu er jeg godt nok ved at miste tålmodigheden.. De tager ikke nogen form for prøver, for at tjekke om der skulle være noget.. De har alle gangene.. tjekket øjet, bedøvet hesten, brugt sådan noget grønt stags.. og så fået noget til øjet.. Men De kan åbenbart ikke finde ud af hvad hun fejler..

Er der nogen der kan anbefale en god dyrlæge???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God dyrlæge til øjne, søges i Esbjerg.
Kommentér på:
God dyrlæge til øjne, søges i Esbjerg.

Annonce