{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
472 visninger | Oprettet:

vandplaskeri i boksen {{forumTopicSubject}}

Ja det er jo som sådan ikke et kæmpe problem...

men isabella er et KÆMPE svin med hendes vand *suk*...

Bliver hun vandet i sådan en transportabel krybbe (som hænger i boksen og fyldes med vand flere gange dagligt).. så kan hun finde på flere gange dagligt at bide i den, hive den ned og "lege" med den i boksen... med en våd boks tilfølge...

Nu står hun så et sted med vandkop... og den finder hun sagtens ud af at bruge...

Men hun SVINER bare helt vildt... Den øverste meter af boksen er sjask våd i bunden efter en nat...

så jeg tog og bandt en spand fast under vandkoppen, som så bliver fyldt ca halvt op i løbet af natten... men den tager stadig ikke det hele... og jeg fjerner stadig VÅDT halm hver 2-3 dag ca...

det hun gør, er for det første at "sjaske" rundt med mulen i vandkoppen, så vandet går over kanten... fint nok noget af det griber spanden..

Men så gør hun også det at hun fylder munden med vand, hvor hun så ikke synker det... og derefter flytter hun hovedet fra vandkoppen og spytter vandet ud

Hun har også haft 50 liters vandbalje, hvilket fungerede fint.. dog sked hun ofte i den om natten...

men jeg kunne forestille mig, at hvis hun fik vandbalje i boksen nu, ville hun gøre det samme, med at fylde munden med vand og spytte det ud... og tror også dyret kunne finde på at vælte den, da jeg OFTE finder vandbaljen på marken væltet smiley

er der nogen der har nogle ideer til knap så meget vandsjaskeri hos min flodhest????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vandplaskeri i boksen
Kommentér på:
vandplaskeri i boksen

Annonce