{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
394 visninger | Oprettet:

Ca prisen på pony {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg er ved at finde lidt ud af hvad jeg evt. kan sælge min pony til, og håbede i ville svare hvad en pony af ca denne beskrivelse nogenlunde vil kunne sælges til

Hoppe
5 år, bliver 6 til maj
145-147 cm i stg
Ingen skader eller fejl
Passet med dyrlæge + smed
Har konkurrencepas
Kan gå alle dressurklasserne i LC og når hun lige lærer at gå noget mere arbejdsgalop vil hun også kunne gå lb, har en stor gang og går gerne ind under sig, har enormt meget energi, meget følsom for ben og dejlig blød i munden, super super nem og lækker hvis man lige finder teknikken og roen i dressur
Vil nok godt kunne spring lb-la lige pt. og har et enormt potentiale, vandt for kort tid siden højdespring med 115 hvilket hun ingen problemer havde i, trækker meget på springene og har en god teknik, tilpas forsigtig, er ret livlig men hvis ryttere er rolig er hun det også
Går alene på tur og er ikke bange for noget, kan selvfølgelig også i flok, vil også gerne bade
Nem at håndtere på staldgang, nem at læsse i trailer osv., har gået 1 dressur + 1 springstævne + 1 højdespring på hjemmebane hvilket hun klarede super, tvivler på at det bliver noget problem at have hende med til stævner

Har en ret god bygning og et stor potentiale
Kan kåres i F1 i dsp, evt. har jeg skrevet med dem og de vil gerne være behjælplige med at se o´m den stamtavle jeg har fået oplyst er korrekt

En kanon dejlig pony, der er meget følsom, men hvis rytteren bare bevarer roen er hun den skønneste pony, der virkelig kan komme langt

kort beskrivelse
hoppe
5 år
lc dressur
lb-la spring
evt. debutant jagt
Ingen fejl, passet med alt
145-147 cm.

HVad ville sådan en pony ca koste ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ca prisen på pony
Kommentér på:
Ca prisen på pony

Annonce