{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvornår kan han bedække
  • #1   12. jan 2009 Det er lidt forskelligt, men i princippet kan du regne med den kan fra det øjeblik begge sten er faldet ned.

Men noget andet er at den ikke BØR bedække så tidligt. Der er så rigeligt med shettere og andre små ponyer til salg alle steder, så man kan nærmest få dem smidt i nakken.
    Hvis man alligevel gerne vil lade sin shetter avle, så bør man bestemt vente til den er gammel nok til at man kan se hvad de egentlig har at byde på.
    Sød er den da sikkert, men ikke alle søde heste er jo gode avlsemner;o)

• #2   12. jan 2009 Nååh nej , det er fordi jeg lige har købt en skøn shetter hingst på 8mdr ca , og det er mere til ejet for brug hvis du forstår . han skal først bedække vores egen shetter hoppe , og så skal vi se hvordan hans afkom bliver .
    Men jeg har fået afvide de er klar når de er over 2 år

• #3   12. jan 2009 Jeg ville vente til den var 3-4år hvis den er udviklet nok

• #4   12. jan 2009 Canabis -det varer sandsynligvis ikke så længe før han (måske) ka lave føl. Vi har haft et føl der bedækkede sin mor i en alder af ca et år. (hun fik self abortsprøjte).

Men det er jo svært at spå om for det er meget forskelligt hvor hurtigt de udvikles.

Uanset om det er til eget forbrug eller ej, er der jo ingen grund til at lave "sårlige føl". Så jeg vile uanset vente til han er 3-4 år, så i kan se hvad det er i avler på.

• #5   12. jan 2009 jaa det er selvfølgelig rigtig nok . men nu må jeg se hvordan hans uvikling bliver . smiley

Kommentér på:
hvornår kan han bedække

Annonce