{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hovsenebensbetændelse
  • #1   26. jan 2009 Min gamle hest havde hovesenebensbetændelse. Han var halt fri efter et par behandlinger og en masse ro. Genoptrænningen holdt i 2 mdr og så var han desvære halt igen. ... Han er desvære efterfølgende blevet erklæret uanvendelig og har fået fred.

Så det er meget svært at sige, hvordan forløbet med netop din hest vil gå. Nogle kan fint klare at blive redet andre kan ikke klare det. Ang spring vil det nok være svært at sige for langt henne i genoptræningsfacen osv.

Men held og lykke med hesten. Krydser fingre for at det går..

• #3   26. jan 2009 Har hesten fået taget røntgen billeder? Og er der noget at se på dem?. Jeg fik at vide at hvis der er noget at se på røntgen billederne, er prognosen desvære nok dyster...

• #4   26. jan 2009 Okay, men vis der så går 4 måneder og der ikke sker noget?, Så kan det godt lige pludselig komme?? eller?

• #5   26. jan 2009 Min Sonnich har hovsenebensbetændelse og har været rengående i 2 år nu.
    Det er ikke særlig godt for dem at springe, ud over hvis det kun er 1 spring hver anden månede eller noget i den stil.
    jeg har selv sprunget et lille spring på 30-40 cm på Sonnich og nogen cavalletties, men deres ben skal jo også trænes op til det i den græd..
    Men hvis du har forkert ridning og en dårlig smed vil det med sikkerhed gå i udbrud igen..

Det går jo i bero med rigtig ridning og en god smed..

• #6   26. jan 2009 min veninde fik aflivet hendes hest for et halvt år siden, mener det var den lidelse den havde..

• #7   26. jan 2009 Min veninde fin også aflivet hendes hest, det er ca. 2,5 år siden smiley

• #8   26. jan 2009 det var seneskedehindebetændelse den havde..

min egen har formentlig ledbetændelse, men han er rentgående lige nu.. han skal starte genoptræning om 3 måneder, og så må vi se hvordan det kommer til at gå

• #10   27. jan 2009 Hej
    Min hest lider også af hovsenebensbetændelse... det er en lidt lang historie...

Jeg kan sagtens ride hende, men hun må ikke springe -

Men send mig en pb, så kan jeg fortælle.... det behøver ikke altid at gå den dårlige vej...

Kommentér på:
hovsenebensbetændelse

Annonce