{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

Kieffer Ludger Berbaum {{forumTopicSubject}}

Skal købe springsadel og har kig på en Kieffer Ludger Berbaum. Kender dog ikke denne model, så vil gerne høre fra folk der har prøvet at ride i den. Hvordan støtten er, sæde m.m.

Søger primært Kieffer da de ligger super på hesten og kan ændres i bom, men hvis i kender andre springsadler med GOD støtte, der kan justeres i bom og puder, hører jeg gerne om dem også

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kieffer Ludger Berbaum
  • #1   20. feb 2009 Det bliver vi ikke enige om, Kieffer er ganske enkelt favoritten!! Kan til gengæld ikke lide Stübben, sidder elendigt i dem.

• #2   21. feb 2009 Kender ikke så meget til Passier springsadler, kun de ældre modeller som jeg ikke er så vild med. Men findes den rigtige model og passer den hesten, er det klart en mulighed. Mener de godt kan tilpasses i bredde

• #3   21. feb 2009 Rigtig god sadel, god støtte men typisk flatseat sadel, altså der får du intet forærende. Man skal være forberedt på, at det er en sadel man "sidder i" når man rider mellem springene. Har selv sprunget i den siden den kom på markedet for snart en del år siden. Er super glad for den.

• #4   21. feb 2009 Jeg vil sige det er en sadel der er bedst egnet til langbenede ryttere, ellers bliver støtten ikke optimal. God knæ- og lægstøtte.

Kommentér på:
Kieffer Ludger Berbaum

Annonce